anneliesdj schreef:Ik denk dat jullie beide fout zijn, je had zelf beter moeten opletten, mok die zo erg is dat zijn been ervan open ligt kun je niet over het hoofd zien, dat is dus jouw fout en kun je niet op hem afschuiven.
Dat probleem met het voorbeen klinkt nogal vaag. Eerlijk gezegd snap ik de handelaar ook wel dat hij wil dat het paard bij hem gekeurd wordt, het is natuurlijk wel een vaag probleem wat je noemt. Kun je hier geen middenweg voor zoeken?
Dat je hem bijvoorbeeld terugbrengt naar de handelaar maar laat keuren door een arts die jij uitzoekt? Dan heb jij je onafhankelijk arts en kan de handelaar erop toezien hoe het gebeurd.
Of vraag hem om erbij te zijn als de arts komt, misschien vind hij dat ook wel voldoende.
En persoonlijk; ik zou de telefoon maar gewoon even opnemen en het uitpraten, kan me voorstellen dat hij boos wordt als je niet opneemt, dat hij je belt voor een oplossing spreekt nog in zijn voordeel.
Ik heb hem gevraagd er bij te zijn als de dierenarts komt, maar dit wilde hij niet....