Eerste eigen paard...

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

amyz

Re: Eerste eigen paard...

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-11 17:10

Bestaat er niet een boek ''waar op te letten bij aankoop eerste eigen paard'' ? :D Huur je die gewoon bij de bieb, heb je wat te doen in de trein en nog nuttig ook :+

Heb zelf echt een hekel aan treinen mja, een dagje uit om een paard te bekijken, waarom niet?

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-11 17:10

hoe dood je de tijd??? Met bokken natuurlijk! Of een lekker muziekje en slapie doen :D

HindaFree

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-11 17:12

haha bokken dacht ik ook op nummer 1! maar fulltime op mijn HTC vreet de batterij op :=

Marije_jiplover

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-11 21:29

Nog een tip om je budget wat uit te breiden: Leg vanaf nu elke maand de maandelijkse kosten die je hebt als je een paard hebt staat opzij, op je 'aanschaf'rekening'. Als je uitgaat van 200 euro per maand, heb je na een half jaar een budget van 1200 euro meer. En ik gok dat 200 euro per maand aan de lage kant is voor stalling (plus overige kosten zoals hoefsmid, etc). Dus met 300 euro heb ja na een half jaar 1800 euro meer budget om je paard te kopen.

Voor de rest zou ik een paard dat je echt leuk lijkt, ook al staatie 300 km verderop, toch gewoon gaan bezichtigen. Desnoods dus met het OV. Alleen op filmpjes en een keuringsrapport een paard kopen zou ik nooit doen, je moet toch het karakter zelf waarnemen/voelen? Heb je wel een klik met het paard? Dat weet je niet uit een filmpje en wat foto's.

Diaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-11 11:18

Gewoon lekker treinen!
Ik werd van het station opgepikt.. dat scheelt!
Heb geen auto of rijbewijs.

Langste dat ik heb gedaan met het OV voor een dier was met een herplaatsertje halen.
4 uur heen en 4 uur terug ;)