Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
sita12 schreef:waarom koop je haar zelf niet voor de slachtprijs?
Valina schreef:sita12 schreef:waarom koop je haar zelf niet voor de slachtprijs?
In de OP staat dat ze het paard zo mee mag nemen en verderop schrijft TS dat ze er 750 euro voor moet betalen?![]()
Ik snap het even niet meer,...![]()
Maar goed, er bieden zich al diverse geinterresseerden aan, dus ik denk dat de oplossing voor het bruine paard er wel zal komen.![]()
Voor het paard met 1 oog kan ik het alleen maar hopen.
demo_love schreef:Of anders op zoek gaan naar een weilandje als tijdelijke oplossing. Er zijn best wel weitjes te vinden die voor minder dan 50 euro per maand worden verhuurd. Alleen zou ik dan wel wat zuinig zijn met voer, stro enz.

fuego3 schreef:dat kan hij wel zeggen maar tessacheyenne heeft gelijk , een paard met 1 oog mist de diepte in het zicht , en zal dus nooit op hoog niveau meer in de springssport mee kunnen doen, wel zal het paard er oorspronkelijk voor gefokt zijn , en leuk ouder hebben die het ooit hebben waargemaakt ( of nakomelingen)
fryskhynders schreef:is het paard er nog? of heb je al een nieuwe eigenaar gevonden?