Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Sizzle schreef:Ik hoorde van een vriendin dat huizen kijkers de ergste zijn. Dan krijg je allemaal mensen die gewoon nieuwsgierig zijn maar eigenlijk helemaal niet van plan zijn iets te kopen of geen middelen daarvoor hebben. Zit je ook mooi je tijd te verdoen aan aapje kijken.
. 
dus ik zeg nee, gaan ze hem opzadelen begint hij te zuigen op zijn ketting.
konden we weer helemaal een uur naar huis rijden. Zeg dat dan even erbij aan de telefoon! VivaLaVida schreef:ik had destijd mn haf te koop.... kreeg me toch ook domme mailtjes...
"ik bied 700 euro" man je hebt het hele paard nog niet eens gezien??? en 700 euro... daaahaaag
en idd mensen die niet af zegden maar niet op kwamen dagen... mensen die zeiden ja hoor heb al jaaaaaaren ervaring met groene paarden en dan het presteren om heel hard in het zadel te knallen bij het opstappen...
een hobbelpaard zeker
Ethelate schreef:Best triest als je zo je tijd moet vullen, bedoel, is Funda nog niet genoeg?
Toen ik mijn haflinger te koop had staan (2004 alweer) maakte ik al hetzelfde mee.
Mensen die ruim een uur moesten rijden die ik dan zelf na een half uur te laat (en een super blinkende haf met spierwitte manen..) maar belde 'ja, het ging toch niet lukken'..
En tig mailtjes van penny meisjes die maar mailde en toch niet echt geïnteresseerd waren (of echt de middelen hadden)
Tip: vraag het nummer, en spreek af dat zij jou een uur van te voren bellen.