Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Citaat:z0rr0 schreef:
ik verzeker geen paard.
je bent er meer aan kwijt dan dat de da bij je is.
zonde van de centen
Ben ik het helemaal mee eens. Die kosten van de verzekering heb je er echt snel uit. Ik heb gewoon zelf een 'potje'.
ik betaal ook 40 euro per maand aan premie.maar dat is voor de volledige verzekering, dat houdt in dat ik idd 75% van de dierenartskosten vergoed krijg, maar ook dat als mijn paardje komt te overlijden (100%) of niet meer geschikt is voor de sport (90%) ik ook een bedrag uitgekeerd krijg zodat ik dan eventueel een nieuw paardje kan kopen
Princesspres schreef:ja ik meen dat ik voor atypische huidklachten de da laat komen.
Leek op schimmel, maar was niet typisch, mijn paard 24/7 tusssen 3 anderen die niet van mij zijn.
Geen tijd om zelf te rommelen.
Als het duidekijk schimmel was misschien wel zelf gaan behandelen, maar zoals ik al eo, was niet typisch en ook de da wist niet zo goed wat het was. Om besmetting ye voorkomen zo snel mogelijk met het juiste middel behandelen
Heb ook wel een en ander gezien en wat ervaring met wat kleiine zaakjes. Maar neem gewoon geen risico met die kleine.
Misschien een minameut, maargoed er staat nergens dat minameuten die verzekering niet mogen afsluiten
avalonnancy schreef:ik betaal ook 40 euro per maand aan premie.maar dat is voor de volledige verzekering, dat houdt in dat ik idd 75% van de dierenartskosten vergoed krijg, maar ook dat als mijn paardje komt te overlijden (100%) of niet meer geschikt is voor de sport (90%) ik ook een bedrag uitgekeerd krijg zodat ik dan eventueel een nieuw paardje kan kopen

Citaat:De premie die je betaalt is uiteraard afhankelijk van de verzekerde waarde. Voor welk bedrag heb je je paard verzekerd en wat is gedekt voor ziektekosten? Hoe uitgebreider het pakket hoe meer premie betaald moet worden. Dan ben ik heel benieuwd wat je voor 40 euro per maand (is nog 480 euries per jaar) krijgt.