Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Henkjan schreef:@Tigra: Ik denk dat ze blij mag zijn als ze er nog iets geld voor kan krijgen, ongeacht de kleur.
hecowo schreef:Ach ja tijden kunnen veranderen, en beesten kan je verkopen! Dus begrijp ook niet waarom iedereen zich er zo druk om maakt! Als ze aangeeft dat ze door haar baanwisseling eigenlijk geen tijd heeft en denkt dat het dier ergens anders misschien beter tot zijn recht komt.... Goede keuze toch?
Ze vraagt wat het beestje waard is en niet wat jullie er van vinden of ze hem wel of niet weg moet doen!!!?

Elin_ schreef:Amen!
TS Jammer dat jou shet door jou stomme actie de duppe is.
Mischien kun je hem hier kwijt bij een kennis van me.
Ik ga het even vragen.
Ik hoop voor je dat je hem wel een goed huisje gunt/zoekt ... ,want anders zou ik hem nog eerder naar de slacht brengen (Nijkerk) dan dat hij in de handel komt..

Elin_ schreef:Amen!
TS Jammer dat jou shet door jou stomme actie de duppe is.
Mischien kun je hem hier kwijt bij een kennis van me.
Ik ga het even vragen.
Ik hoop voor je dat je hem wel een goed huisje gunt/zoekt ... ,want anders zou ik hem nog eerder naar de slacht brengen (Nijkerk) dan dat hij in de handel komt..
xJolien schreef:Ik neem aan dat je als 15-jarige toch wel een redelijk verantwoordelijksheidgevoel hebt?
Dan weet je van te voren écht wel wat het allemaal gaat kosten (als je hier bij stil hebt gestaan).
Niet alleen haar ouders zijn hier schuldig aan, maar ook de TS zelf.