Een paard zonder chip kopen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

robert45

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-11 14:04

amsterdam_30 schreef:
Eerst door de eigenaar laten chippen.. en paspoort laten aanvragen. Paardje mag niet eens vervoerd worden nu.

er mogen wel meer dingen niet :Y)

Ashley5760

Re: Een paard zonder chip kopen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-11 11:18

Als paard geen paspoort heeft absoluut niet kopen/meenemen voor hij die heeft! Wij hebben er een gehad/gerkegen.. zie daar maar eens vanaf te komen!

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-11 11:22

Ik zou er persoonlijk niet wakker van liggen. Ik zal een paard er iig niet om laten staan.
Als ik een paard zie waarvan ik denk: Ja, dit is m... Ophalen, alsnog laten chippen, enten, etc

robert45

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-11 19:34

colette_007 schreef:
Als paard geen paspoort heeft absoluut niet kopen/meenemen voor hij die heeft! Wij hebben er een gehad/gerkegen.. zie daar maar eens vanaf te komen!

Als het dier wel een Chip heeft en geen paspoort is het inderdaad lastig om er een paspoort bij te krijgen. Dit kost aardig wat geld.

Als het dier GEEN chip en GEEN paspoort heeft kan je hem rustig kopen en zelf chippen. Doen wij hier ook regelmatig. Alleen die dieren kan je dan niet meer kwijt voor de dood. Aangezien dit in het paspoort aangemerkt wordt.

Nu zijn er wel weer handelaren die ze toch opkopen voor de dood dus je komt er altijd wel weer vanaf.

Ashley5760

Re: Een paard zonder chip kopen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-11 23:18

Weet ik is ook gelukt om hem weg te krijgen, maar tja voor niks zal ik maar zeggen... Met paspoort had je 3x zoveel gevangen ;)