Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Missmoonie86 schreef:Amalarab schreef:Dat wordt een lange buitenrit maken binnenkort! En hou het stil, succes! Echt belachelijk dit!
Je had die eerste keer dat hij erover begon natuurlijk nooit moeten betalen en vanaf dat moment laten paraferen maar ja dat is achteraf gepraat.
Ja precies, vanuit de stal waar ik nu sta en de stal waar ik naar toe wil is ong 3u ter paard rijden, gelukkig gaan we via het bos en kan je goed doorrijden.
Ik zeg het zekers tegen niemand, want alles wat je zegd kan tegen je gebruikt worden.
Qua betalingen, ja in principe had ik niet moeten betalen, maar uit goed vertrouwen en dat hij stopte met zoiets te zeggen heb ik het toch maar gedaan.
Maar ja dat is altijd achteraf
Missmoonie86 schreef:In November begon de eigenaar van de stalling met een raar verhaal dat ik een maand moest achterlopen met de betaling van de stal.
Dat vondt ik echt mega raar want als ik mijn loon krijg dan betaal de paarden als eerste zo dat die SAVE zijn ( om het maar even zo te zeggen)
en daarna komen mijn andere rekeningen. Ik ben de 29ste Juli 2010 op de pensionstal gekomen en heb direct 400,-euro betaald.
Missmoonie86 schreef:Even een update:
Gister ( vrijdag) is vriendlief met mij mee gegaan naar stal en zijn we met de vriedin van de stal eigenaar om de tafel gaan zitten ( eigenaar zelf was er niet :S). Zij vertelde ons dat ik nu maar 100,-euro achter zou lopen in de betalingen.. Nou ja goed wij dus toch maar die 100,-euro gegeven en dat ik dan alleen deze maand nog moet betalen dus de 29ste februari. Ene kant voelde het wel goed.. Maar heb toch nog sterk mijn twijfels.. Wat als ze nu volgende week weer komen dat ik nog niet betaald hebt???
Maar ja.. Waar ik nu sta kan ik ook rijden als het regent of sneeuwt want er zijn 2binnenbakken.
De stal waar ik naar toe ga is geen buiten/binnenbak.. Daar baal ik dan wel van..
De stal waar ik nu sta mogen de paarden maar van 09:00u tot 13:00u naar buiten en als het in de zomer te warm is mogen ze helemaal niet naar buiten. ( is een keer een paard flauw gevallen daar,zeggen ze ).
En de stal waar ik naar toe wil, mogen ze het hele jaar door naar buiten ook als het regent.
Enige nadeel is dat er geen rijbak is