Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

_Miistral_ schreef:Je reageert egt cool ja! haha, ik zou egt uit mn slof zijn gegaan, ik bedoel.. iemand op stal zegt tegen mij dat ik altijd dr paard mag pakken wanneer ik wil ookal heeft ze net gereden of wat dan ook (goed voor zn conditie) maar zelfs dat haal ik nog niet in mn hoofd omdat ik toch wel eerst egt duidelijkheid wil hebben hoe of wat, vind het leuk om te doen, maar ga zelfs dan nog niet een paard uit stal plukken (en ze heeft me dr all eens een paar keer opgezet omdat die vervelend was, dus ze weet hoe ik met 'm omga)
Nu vraag ik me wel af hoe het precies gegaan is? volgens mij was het niet de verzorgster idee, maar van een eigenaresse (van wat ik lees) vraag het me toch af, en dat de stal eigenaren niks wisten en vooral jij van niks weet egt ik sta hier nog steeds met open ogen.
_Miistral_ schreef:volgens mij was het niet de verzorgster idee, maar van een eigenaresse (van wat ik lees) vraag het me toch af, en dat de stal eigenaren niks wisten en vooral jij van niks weet egt ik sta hier nog steeds met open ogen.
" _Jordy_ schreef:_Miistral_ schreef:volgens mij was het niet de verzorgster idee, maar van een eigenaresse (van wat ik lees) vraag het me toch af, en dat de stal eigenaren niks wisten en vooral jij van niks weet egt ik sta hier nog steeds met open ogen.
Dan nog is het aan de verzorgster om te zeggen dat doe ik niet,
of het even na te vragen aan TS.
het is en blijft de verantwoordelijkheid van de verzorgster, zij had na moeten denken voordat ze dit deed.
zij had het ook op een andere manier aan TS kunnen vertellen, en niet op een manier alsof het dood normaal is wat ze gedaan heeft.
"niet aanvallend voor jou"