Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
annastasia schreef:Ik denk dat het prijskaartje op zich niet eens zo heel erg raar is.
Als dit paard nog goed te gebruiken is in de recreatie en met gemak door de klinische keuring heenkomt dan is 2500,- niet heel erg veel.
Neemt niet weg dat het vreselijk zuur is dat deze mensen het paard voor een prikkie hebben gekocht en nu weer duur doorverkopen.
Sky_As schreef:annastasia schreef:Ik denk dat het prijskaartje op zich niet eens zo heel erg raar is.
Als dit paard nog goed te gebruiken is in de recreatie en met gemak door de klinische keuring heenkomt dan is 2500,- niet heel erg veel.
Neemt niet weg dat het vreselijk zuur is dat deze mensen het paard voor een prikkie hebben gekocht en nu weer duur doorverkopen.
Ik heb alleen geen idee hoe je aan 2500 euro komt??? dat bedrag is namelijk nergens genoemd. De werkelijke bedragen geef ik alleen via PB. 2500 euro is nergens aan de orde. Dit paard staat voor nog veel meer te koop...en is voor nog VEEL minder ingekocht.
huidige eigenaren zijn op de hoogte, Wij hebben zelfs nog de cdrom met de foto's.
Maar paard valt nog wel in de prijsklasse dat mensen soms wel, en soms niet rontg.keuren (tot 6000 euro keurt niet iedereen standaard, ik zeg overigens niet dat ze 6000 euro vragen, voor we dat verhaal dadelijk weer krijgen).
(die 2400 euro verschil, is het verschil waar de huidige eigenaren en de vorige eigenaar op blijven hangen! Dus dat is het verschil! niet de prijs die ze ervoor vragen)
Muizenissen schreef:Ik zou toch nog maar een fototopic maken dan met eerlijke info uit eerste hand. Aangezien het paard op bokt te koop aangeboden wordt (en nee, dat heb je niet gezegd, maar valt eenvoudig te vinden) zullen geïnteresseerde (slimme) bokkers snel op jouw (foto)topic stuiten. Lijkt me wel zo prettig. Maar ja, of het paardje daardoor beter terecht komt?
_Dune_ schreef:Muizenissen schreef:Ik zou toch nog maar een fototopic maken dan met eerlijke info uit eerste hand. Aangezien het paard op bokt te koop aangeboden wordt (en nee, dat heb je niet gezegd, maar valt eenvoudig te vinden) zullen geïnteresseerde (slimme) bokkers snel op jouw (foto)topic stuiten. Lijkt me wel zo prettig. Maar ja, of het paardje daardoor beter terecht komt?
Goh, nu je het zegt! Dat was inderdaad niet zo moeilijk te vinden. Frapant dat ze inmiddels geen naam en afstamming meer bij zet...

Citaat:Goh, nu je het zegt! Dat was inderdaad niet zo moeilijk te vinden. Frapant dat ze inmiddels geen naam en afstamming meer bij zet...

Citaat:Nou ja, dan moet de geb. datum nog maar eens duidelijk genoemd worden (voor geïnteresseerden uiteraard). Paard is van 27-05-2006 toch?

) annastasia schreef:Beetje jammer inderdaad. Maar zie dat verkoper minderjarig is, dus lijkt mij dat haar ouders de verkoop zullen gaan doen.
Desalniettemin zal een 16 jarige heel goed snappen dat je een verborgen gebrek moet melden.
Muizenissen schreef:Ik zou toch nog maar een fototopic maken dan met eerlijke info uit eerste hand. Aangezien het paard op bokt te koop aangeboden wordt (en nee, dat heb je niet gezegd, maar valt eenvoudig te vinden) zullen geïnteresseerde (slimme) bokkers snel op jouw (foto)topic stuiten. Lijkt me wel zo prettig. Maar ja, of het paardje daardoor beter terecht komt?
Ik zou zo'n paard zelf ook nooit verkopen. Ergens hierboven stond ook al: zelf houden of inslapen. En op jouw vraag of dat ook geldt terwijl het paard nog prima voor de recreatie door kan: dan zou je het paard nog kunnen verleasen, maar nog steeds niet verkopen. Verkocht is echt verkocht, dan heb je niets, maar dan ook echt helemaal niets meer te vertellen helaas.
Maar ja, harde les is het wel. Je gaat toch weer anders tegen (die) mensen aankijken hè....
Colway schreef:Stond te koop voor 4500 toch? Mag hopen dat je een paard dan rontgen laat keuren, staat de advertentie ook op marktplaats?
annastasia schreef:Nou dat zijn er nogal wat waarop ze heeft gereageerd.
Achteraf gezien had je misschien toch wel graag het paard overgenomen, of vind je het risico toch nog te groot?
Sky_As schreef:annastasia schreef:Beetje jammer inderdaad. Maar zie dat verkoper minderjarig is, dus lijkt mij dat haar ouders de verkoop zullen gaan doen.
Desalniettemin zal een 16 jarige heel goed snappen dat je een verborgen gebrek moet melden.
Mooiste is dus nog, dat dit meisje niet de eigenaresse is, ouders ook niet. Paard is van een man waar ze voor rijdt!
Ik zou zo'n paard zelf ook nooit verkopen. Ergens hierboven stond ook al: zelf houden of inslapen. En op jouw vraag of dat ook geldt terwijl het paard nog prima voor de recreatie door kan: dan zou je het paard nog kunnen verleasen, maar nog steeds niet verkopen. Verkocht is echt verkocht, dan heb je niets, maar dan ook echt helemaal niets meer te vertellen helaas.
Maar ja, harde les is het wel. Je gaat toch weer anders tegen (die) mensen aankijken hè....