Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Knert schreef:er zitten altijd 2 kanten aan het verhaal. En nee, dat wil niet zeggen dat ik het (of deels) niet met je eens kan zijn.
Vind het wel wat kort door de bocht om maar meteen zijn naam te noemen. Jammer van de situatie,.. erg jammer voor je paard. Hij is niet voor niets groots geworden, als je bij iedereen bekend staat als oplichter, vertrouwd geen hond je meer...was ie 10 jaar geleden al falliet geweest.
(maar goed als consument heb je zo je rechten.... daar mag je best voor opkomen. Maar een verkopende partij is hoeft niet altijd de schuldige te zijn.. en dan ook nog eens zijn naam op internet terug te vinden).
felicity schreef:Wat ik dus niet in dit verhaal begrijp is dat je zelf vraagt om een paar wintecs. Ik neem aan dat je je dan al hebt verdiept in deze zadels. En dan ook al had kunnen zien dat het een wintec wide was geweest en dat daar geen bomen van de andere wintecs inpassen (uitzondering op de witte boom).
Dat een wintec wide standaard verkocht word met 3 bomen is ook niet helemaal waar. Ik heb ook ooit een wintec wide laten aanmeten op een belgisch trekpaard. Ik kreeg alleen de juise passende boom erbij. Zou ze daar uitgroeien kon ik bij de winkel een wijdere boom kopen voor 15 euro.
Tessebes schreef:Je had hem eerst de kans moeten geven de fout te herstellen, daarna had je recht gehad op geld terug.
felicity schreef:De wintec wide is een vzh model.
Die 3 bomen kunnen er wel bij horen. Maar het is niet overal gebruikelijk om ze alledrie bij te leveren.
Helaas heb ik ook al veel slechte ervaringen met zadelmakers en verkopers. En als ik nu een probleem heb met mijn huidige zadel of een nieuw zadel nodig heb. Verdiep ik me daar eerst in. Voordat ik een zadelmaker laat komen. Zodat ik weet wat ik kan verwachten.
sabino schreef:Tessebes schreef:Je had hem eerst de kans moeten geven de fout te herstellen, daarna had je recht gehad op geld terug.
Als je goed had gelezen dan had je geweten dat ik dat gedaan heb.
Plus dat hij bleef beweren dat het zadel gewoon paste,door de telefoon zelfs.
Hij had geen 2de hands wintec cair 17inch en anders moest ik een nieuwe afnemen voor veelte veel geld,dat vind ik geen oplossing.
Tessebes schreef:sabino schreef:
Als je goed had gelezen dan had je geweten dat ik dat gedaan heb.
Plus dat hij bleef beweren dat het zadel gewoon paste,door de telefoon zelfs.
Hij had geen 2de hands wintec cair 17inch en anders moest ik een nieuwe afnemen voor veelte veel geld,dat vind ik geen oplossing.
Ik lees in jouw OP dat hij voorstelde de zwarte boom terug te plaatsen en het zadel aan de achterkant op te vullen. Hier ben je niet mee akkoord gegaan.