Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
wat was ik kwaad. En nogsteeds vind ik het verschrikkelijk om hem te zien, omdat ik hem graag in de sport terug had willen zien. Helaas loopt hij nu te kachelen bij een meisje uit de buurt alsof hij een 30 jarige manege pony is, volgens mij moet hij nu 9 of 10 zijn.
Vintage schreef:Vind je het niet lastig Mistid? Of wisselen jullie vaker van paard?
Ik heb de mijne echt aangeschaft met bedoeling 'maatje voor het leven'.
Maarja, mijn leven loopt gewoon anders. En het beste voor hem is nu een ander baasje. Maar joh, als je had verteld dat mijn opa/oma op sterven ligt dan had ik me net zo gevoeld.
. Afscheid nemen in de zin van verkopen vind ik veel makkelijker dan ze tot hun dood houden.
Het rare was dat er nog 3 mensen zouden langskomen om proef te rijden! Er was dus vrij veel interesse, was in aprilmammaslamma schreef:Onze NF ruin heeft 10 dagen op MP en Sporthorses gestaan en is verkocht.
In de eerste week 1 bezichtiging en nog 1 in de wacht,maar er mailde iemand uit Zweden voor info en filmpjes en de koop was gedaan.
Over 2 weken gaat hij op transport, naar de kou, kan ik nog een paar keer fijn op hem naar buiten.
We hadden zelf gedacht dat het wel even kon duren, ook de vraagprijs en de recessie, maar we zijn niet gezakt en toch snel verkocht, mazzel eigenlijk...
Ik heb wel een heel aantal kopers erbij gehad maar telkens was ze het net niet of ik vond de mensen niet geschikt genoeg. Nu is ze heel erg goed terechtgekomen en de huidige eigenaresse is er helemaal wijs mee! Beter kon ik het niet treffen!