kimmie261 schreef:
Super Kimmie261! En ze bezorgen ook. Ik ga morgen een megading bij de V&D opmeten en dan koop ik degene die het grootste is. Bedankt!
_Dune_ schreef:Misschien de voorboom eruit halen en dan in een sporttas?
Die heb ik er vanochtend uitgesloopt. Het probleem zijn eigenlijk die contourblocks. Dat maken het zadel extra breed en geheel onflexibel.
_Dune_ schreef:Ik zou hem dan wel als bijzonder bagae meegeven, dan komt er ook niets bovenop. De tas kun je dan vullen met bijvoorbeeld oude handdoeken.
Opvullen zal gaan met: drop, maggi bouillionblokjes, hagelslag, drop, libresse, drop, poeder-aardappelpuree, drop, libresse, stroopwafels, Carvan Cevitan Rode Grapefruit, 2 schoendraaiers voor de wintec schoeven, een scheurkalender, en drop.
_Dune_ schreef:Je kan je reisorganisatie misschien wel even bellen om te vragen hoe het zit met afwijkende bagage. Een sporttas lijkt me nou niet zo opvallen, daar heb ik ook vaak mee gereisd als gewone bagage.
De KLM heeft wat telefoonprobleempjes omdat ik voor bagageregeling hetzelfde telefoonnummer moet hebben als semi-gestrande, omgeboekte, vertraagde, ontevreden, onzekere, boze luchtruimreizigers... Krijg steeds het bandje dat je beter later terug kunt bellen.
(behalve de Libresse)
Daar gingen ze inderdaad niet meteen akkoord met het feit dat snoep ook wel zwart kon zijn en als rubber eruit zag. Uiteindelijk heb ik de zak open moeten maken. Toen ik hem er ook eentje aanbood sloeg hij die meteen met een heel vies gezicht af. Maar waarschijnlijk mogen ze toch niets aannemen.