bij mij werd verteld dat als je het examen kon afleggen zonder dat hij je moet helpen, dan slaag je, bij mij waren ze dus aan de weg ah werken en kwam de groenteboer langs haha, maar als je het zelf red dan maakt het niks uit, heb maar 1 bijz verrichting hoeven doen (parkeren voor een loods) omdat deze goed was hoefde die andere niet, heb de autoweg niet eens gezien, en ja de papieren is inderdaad dat je gewoon moet weten wat erop staat, wat je mag trekken, met lading, zonder lading, kogeldruk, of je kan aantonen dat de auto de aanhanger mag trekken, enz. enz. je moet zo rijden dat je lading niet zou verschuiven, dus niet keihard remmen of optrekken of zo
maar idd ook niet als een opa rijden want met zo'n gewicht moet je soms wel even toeren maken, maar niet te veel anders zeggen ze weer dat je niet milieu bewust rijd haha
en nog een tip wat ik je kan geven: bij het remmen altijd spiegelen, en bij het optrekken spiegelen. klinkt stom maar daar hadden ze mij gelijk op, gelukkig slaagde ik gelijk ervoor en ik had pas 2 jaar mijn rijbewijs
dus dat komt wel goed