Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Elin_ schreef:naja ik ga weer tegen de richting inik vind 5000 echt veulste veul (ja ik schrijf geenveel maar veul xd)
11 jaar > bloei van zijn leven.. naja had hem voor in de Z liever 6 gezien![]()
En nog een slechte tijd
Vind 3500/ 4000 genOeg
smurffie schreef:Wat zal ik zeggen, vind het een prima prijs.
Inclusief alles zou ik denk nog hoger gaan, er wat vanaf halen kan altijd![]()
GOede leerpony die veel kan, ook nog met alle benodigdheden.. ik zeg topper voor de jonge ruiter.
xxlaura schreef:Elin_ schreef:naja ik ga weer tegen de richting inik vind 5000 echt veulste veul (ja ik schrijf geenveel maar veul xd)
En nog een slechte tijd
Vind 3500/ 4000 genOeg
iedereen heeft het wel over 6 jaar maar dan mogen ze nog geneens Z lopen pas als ze 8 worden
kimmie88 schreef:smurffie schreef:Wat zal ik zeggen, vind het een prima prijs.
Inclusief alles zou ik denk nog hoger gaan, er wat vanaf halen kan altijd![]()
GOede leerpony die veel kan, ook nog met alle benodigdheden.. ik zeg topper voor de jonge ruiter.
Idd.
Mensen betalen nooit je VP. Altijd lager.
Hou hier dan idd rekening mee met je VP.
Stel... Vraag 5995.
Kan je atijd nog zakken naar 5000
xxlaura schreef:hallo bokkers,:)
ik wil graag jullie mening hebben mijn pony word bijna verkocht over een halfjaartje,![]()
en ik wel een beetje een idee hoeveel ik er moet voor gaan vragen maar wil ook graag jullie mening!![]()
informatie:
hij heet Jumping Jack en is een D-pony van 1.44 van 10 jaar oud dan ongeveer 11, hij heeft verder geen papieren.
hij springt dan Z en L1 of L2 dressuur.
het is een hele lieve betrouwbare pony. je kan er alles mee zonderzadel rijden en springen! hij is verkeersmak,bosmak, en loopt ook zo de trailer in
tenslotte heeft hij veel grote concoursen gelopen alleen het NK nog niet verder alles gelopen.
ik hoor graag jullie meningen in dacht zelf aan 5000 euro
kimmie88 schreef:@Esther: Het staat dus wel in de OP
xxlaura schreef:Elin_ schreef:naja ik ga weer tegen de richting inik vind 5000 echt veulste veul (ja ik schrijf geenveel maar veul xd)
En nog een slechte tijd
Vind 3500/ 4000 genOeg
iedereen heeft het wel over 6 jaar maar dan mogen ze nog geneens Z lopen pas als ze 8 worden
Elin_ schreef:naja ik ga weer tegen de richting inik vind 5000 echt veulste veul (ja ik schrijf geenveel maar veul xd)
En nog een slechte tijd
Vind 3500/ 4000 genOeg
cYn schreef:Je kunt het altijd vragen natuurlijk!
Daarbij..... 5000 incl alle toebehoren valt ook best mee. Als ik kijk naar mijn paard...ik heb al een zadel van ruim 2000 euro..dus dan zou er 3000 voor de pony overblijven.
Ik vind het best meevallen dan nog, voor een leuke allround sportpony!
11 vind ik een mooie leeftijd voor een pony'tje, hij heeft al ervaring opgedaan en kan dus goed dienen als leerpaardje voor een wat jongere ruiter!
Uiteraard moet je (in deze tijd) iemand vinden die zulke dingen ook in ziet en niet voor een dubbeltje op de eerste rij wil zitten... dan is het best te doen denk ik! En je kunt het inderdaad (zoals ook aangegeven) wat psycholigischer maken... 4950 euro ipv 5000...
mensen geven namelijk ook (bijvoorbeeld!) sneller 99 euro uit dan 100 euro.. het verschil is helemaal niets, maar dat is psychischhahah
Ik wens je in ieder geval nu alvast heel veel sterkte met de verkoop van je pony over een tijdje.. het is echt een pracht exemplaartje