Kosten bakhuur/vrijrijden per jaar

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Donna89

Re: Kosten bakhuur/vrijrijden per jaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-10 10:50

5 euro per keer of 50 euro in de maand op vorige stal. Maar je kan er niet altijd in ivm lessen (zat ochtend en 2 avonden per week)

Mirrrriii

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-10 10:52

Bij ons is het 100 euro per jaar.

En dan heb je een kleine en een grote bak.
Ook zit er een grote buitenbak bij

Mag rijden wanneer je wilt, als je de lessen maar niet verstoord.
Laatst bijgewerkt door Mirrrriii op 03-12-10 10:55, in het totaal 1 keer bewerkt

Diesel2005

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-10 10:54

Vereniging kost hier 170 euro per jaar. Hier zit 1 x per week les bij in. Van 1-11 tot 1-4 mag je vrij gebruik maken van 2 binnenbakken. In de overige maanden alleen de buitenbakken.

maradhja

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-10 11:00

Ik betaal 2 euro per paard/uur. (en per dag dan)
Heb dan wel een super fijne binnenrijbak van ong. 60x20 tot mijn beschikking en niemand die me lastig valt XD haha.
Wel moeten we 5euro betalen (is incl huur bak) wanneer de verlichting aan moet.
Verder rijden we met goed weer wel thuis in de rijbak of lekker in het bos, dit is voor ons een goede oplossing tijdens de winter maanden.

kschulte

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-10 11:03

horselover7 schreef:
wij hebben 225 contributie van de vereniging daarbij zit ook het onbeperkt vrijrijden en 1x in de week een spring of dressuurles

Ja hier ook, met 2 grote binnenbakken en 1 grote buitenbak. Onbeperkt vrijrijden en wekelijks een dressuurles of menles en gratis springles. Dus misschien is lid worden van een rijvereniging wel het goedkoopste.
www.bucephalus.nl

Evelyne79

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-10 11:20

Gentlegiant schreef:
Hier is het buiten dat je lid bent van de club

25 euro per keer maar dan moet er altijd iemand van het bestuur naar de bak komen enz
Vandaar dat de prijs zo hoog is dat het niet aantrekkelijk is voor niet leden

Voor leden kun je altijd in de Rechte dressuurbak rijden waar ook hindernis matriaal staat

de linkerbak is savonds clubles
Zijn 2 perfecte bakken nog nooit z'n fijne grote bakken gehad
Linkse is 25x55 en de rechtse 22x55

Enkel op vrijdag zijn beide bakken van 7 tot 9 bezet
Ik betaalt rond de 120 euro perjaar incl 1 keer in de week clubles met 3 personen tegelijkertijd

Klopt niet helemaal wat je zegt.
Clublessen gaan voor vrij rijden, clublessen hebben niet een vaste bak die gebruikt moet worden, het is net hoe het uitkomt.
In beide bakken is hindernismateriaal beschikbaar.
Het lidmaatschap is vanaf 2011 €100,- per jaar, hiervoor kun je ten alle tijden vrij rijden mits de bak vrij is en kun je 1x per week deelnemen in de clubles. Inschrijfgeld is eenmalig, komt niet jaarlijks terug.
De clubles waar jij en ik in rijden is toevallig maar met 3 personen, dit is niet de normale gang van zaken. 8 personen is meer een gemiddelde.
Bakhuur voor niet-leden is €25,- per uur, maar dat is gedaan omdat het een onbemande rijbak is, er moet dus iemand van het bestuur komen openen en sluiten. en omdat dat gewoon niet praktisch is hebben ze de prijs onaantrekkelijk gemaakt

flooooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-10 11:22

bij ons in de buurt is een rijvereniging. dit is puur voor mensen met eigen paarden.
ik heb het daar ook over gehad omdat ik dat toen ook wel een fijn idee vond met mijn eigen paard.
hoefde daar niet zo nodig groepslessen omdat ik al prive les had.
daar kostte het volgens mij 135 euro per jaar om 3x per week vrij te rijden of les te krijgen.
wel in overleg natuurlijk wanneer je kunt gaan rijden. maar eigenlijk kan er heel veel daar.
je hebt dan gewoon de sleutel van de manege.
bij ons in de buurt is ook een man die een binnenbak heeft laten bouwen voor zijn dochter.
en nu mag iedereen uit onze buurt daar gratis rijden. hahah. coole vent.
ik hoop dat je daar wat mee kunt...

Touscha

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-10 13:40

Ik zit gewoon in het verkeerde deel van Nederland wat dat betreft. Wij hebben hier geen verenigingen met eigen bak.

Ik ben nu bezig bij een privé stal of daar niet iets te regelen valt. Maar het ziet er naar uit dat het flink prijzig gaat worden.

Vienna2007

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-10 13:43

Pff, bij ons vragen ze 15 euro per keer (onbeperkt).... Vind het belachelijk veel geld.

liberia

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-10 13:45

Wij "verhuren" onze (altijd te rijden) 20X60 bak voor € 10,= per week. Mag je onbeperkt met één paard rijden. Anders is het € 5,= per uur.

suuzepuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-10 13:46

200€ per jaar

schimanski

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-10 20:04

Ik betaal €100 lidmaatschap per jaar, waarvoor 1x p week les. Daarnaast "koop" ik een sleutel van de manege( 1x 20x40, en 1x ruim 20x60) en kan ik daarvoor net zovaak rijden als ik wil, al kom ik met een vrachtwagen vol paarden, dat maakt niet uit.
Voor die sleutel betaal ik €55 per jaar. Als ik het zo lees, zeker niet te duur dus...

Marith_Ov

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-10 21:52

Ik betaal €100,- per jaar voor de bak van een vereniging bij mij in de buurt, zonder lid te zijn van die vereniging.

Touscha

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-10 17:01

Ik heb voorlopig een oplossing. Mag bij die privé stal voor 150 euro per maand komen rijden met m'n 2 paarden. Is in vergelijk met de bedragen die ik voorbij heb zien komen enorm duur, maar het lukt hier echt niet goedkoper. Ik ga het eerst maar eens een maand proberen.