djinnie schreef:Ik ben blijkbaar een van de weinige hier, maar weekend, avond en nachtdienst zijn in mijn ogen spoeddiensten. Een kreupel paard is vervelend, maar niet per defenitie spoed, in mijn ogen. Dus ik kan me juist prima voorstellen dat hij daarvoor niet komt. Je had meteen een afspraak voor de maandag kunnen maken, lijkt me, dan had je als een van de eerste op de lijst gestaan misschien.
Natuurlijk is een vee- en dierenarts er om de dieren te helpen en is het echt niet leuk als je dier pijn heeft, maar als een dierenarts overal voor moet komen, dan is het geen spoeddienst meer natuurlijk.
Wat niet wil zeggen dat ik nog nooit in het weekend een dierenarts bij mijn paard heb geroepen. Mijn paard heeft 2 keer gehad dat hij in het weekend in eens met 40 graden koorts stond en dan hing ik toch wel aan de telefoon hoor... En geen dierenarts die dan zei dat ie niet kwam.
Nee ik kon niet meteen een afspraak maken voor maandag anders had ik dat echt wel gedaan, ik kon vandaag pas na 14.30 terug bellen.
Ik vind een paard met pijn niet echt spoed, maar ook niet iets waarvan ik zeg: huppel nog maar even lekker door tot de dierenarts op maandag weer eens tijd heeft.