Ik heb haar 2 weken terug geschoren en ik merk nu al dat het wat langer wordt,niet zo heel erg hoor dat zal nog wel even duren. Is ook niet zo gek want in de winter is ze normaal echt een wollig beertje, denk dat ik mijn paard dan ook wel zon 3x zal moeten scheren!
Hier net zo hoor, onze merrie zal in de loop van komende maand wrs ook nog een keer geschoren moeten worden. Zit al weer aardig wat haar op, maar zij heeft in de winterperiode altijd een enorm pak.
Bij mij vinden/vonden ze het zielig dat ik hem geschoren heb... Nee het is lekker om je paard nat op stal te zetten. De meningen beginnen nu wel bij te draaien. Waarschijnlijk moet die van mij ook wel weer over 1,5/ 2 maanden. Hier kost het 20,- euro om te huren.
vivana
Geplaatst: 16-11-10 18:08
Hahaha onze we;sh is er ook zo eentje die kun je gerust na een maand opnieuw scheren...Heb hem bewust maar half gedaan maar ook dat heeft geen zin....dus bij de volgende scheerbeurt álles er weer af
die van mij is begin oktober geschoren en word deze week opnieuw geschoren. Hij zal dit jaar dus minimaal 3 keer moeten. ik kan gelukkig gratis een scheerapparaat lenen, en paard vind scheren totaal niet erg zolang je een hooinet voor zijn neus hangt.
moonfish13
Geplaatst: 16-11-10 18:58
Hier is het hetzelfde, binnen een maand kan je weer scheren.
Ja die van mij heeft ook al weer pittig lang haar! Heb zo'n vermoedden dat er een strenge winter aan komt! Ik ga haar deze dagen ook weer scheren hoop dat het dan minder hard groeit. Ze zweet zich alweer rot als we in de binnenbak rijden.