Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Noureyev schreef:Ik zal eerlijk zijn dat ik persoonlijk niet van de hele dikke lijnen hou.
Vergeet namelijk niet dat dit logo misschien ook wil gebruiken om te burduren.
Want als het logo helemaal naar mijn zin in wil ik het wel actief gebruiken.
En dikke lijnen als het logo kleiner wordt, dan zie je er met borduren alleen maar lijnen ipv logo.
Of zie ik dit volgens jullie verkeerd
Fiffill schreef:In welk programma teken je eigenlijk, in Photoshop (zo ziet het er namelijk een beetje uit bij de 3e uit de openingspost, maar ik weet het niet zeker) of Illustrator? Photoshop zou ik namelijk niet zo snel gebruiken voor een logo vanwege de pixels, dat is natuurlijk absoluut niet handig met verschalen...
Ramara schreef:Fiffill schreef:In welk programma teken je eigenlijk, in Photoshop (zo ziet het er namelijk een beetje uit bij de 3e uit de openingspost, maar ik weet het niet zeker) of Illustrator? Photoshop zou ik namelijk niet zo snel gebruiken voor een logo vanwege de pixels, dat is natuurlijk absoluut niet handig met verschalen...
Ik teken ze inderdaad in Photoshop, maar wel als vector, dus dat is gewoon verschaal-baar en bovendien importeer-baar in Illustrator... (Ik weet het, het is omslachtig!)
Edit. Oh of bedoel je mij niet? Omdat je het over de derde uit de openingspost hebt?
Fiffill schreef:Ik doelde wel op jou, maar ik dacht dat je ze alle 3 gemaakt had.
Waarom gebruik je niet gewoon Illustrator, dat is toch veel handiger lijkt mij?
Adamootje schreef:Ik vind ze allemaal een beetje mói... maar nummer 1 spat er zeker wel tussen uit!!! Gewoon lekker simpel. Je moet niet al te veel tierelantijntjes eraan doen, want dat logo mislukt geheid!!! En waarom niet gewoon één paardenhoofd???