Paard verkopen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

PercyLeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-10 18:16

Ik heb de verkoper van mijn paard er nooit anders op aangekeken hoor :n ik mocht alle papieren inzien en mocht ze al voor de koop aan mijn eigen DA laten zien (paard is nog een keer door mij laten keuren uiteindelijk) Als het paard een bermerking heeft waarbij er twijfels bestaan voor zijn toekomst in de sport, ja dan moet je zoiets melden, maar dat is niet het geval! Als mensen er om vragen of ie een opmerking heeft op het rapport, altijd eerlijk zijn! Als ze komen kijken, papieren en het rapport meenemen zodat ze het in kunnen zien! Ik was meteen weg van mijn paard en of hij nou een 1 of een 2 op zijn rapp. heeft, dat maakt mij niks uit! (wel als het een belemmering was geweest uiteraard)

LSW

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-10 18:24

dank je percyleen, ik hoop dat er iemand is zoals jij en als het goed voelt en alles kan inzien dan kan het toch geen probleem zijn!?! het is inderdaad geen belemmering voor de toekomst als sportpaard en dat is toch het belangrijkste! ik wil graag contact blijven houden en hem nog blijven zien dus natuurlijk alles eerlijk anders kan ik er zelf niet mee leven.

devine

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-10 18:27

Moeilijk...
Dan maar niet doen ik zou zelf er ook niet zo mee zitten maar gezien de markt is het wel zo dat de mensen die wel dit geld hebben liggen toch ook kritischer zijn...

delerium

Re: Paard verkopen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-10 14:53

Aangezien dit meer en meer een verkoopstopic wordt hier een slotje.