Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

volbloedfan schreef:Je kan het ook anders op vatten, Anders mijn excuus ervoor.mijn eigen heeft ook de neiging om een vet mormeltje te worden, daar kijk ik echt voor uit.
Ik zal even een foto plaatsen hoe ik en barock type het liefst zie, dit is dan ook mijn eigen.
Dikker vind ik ze niet mooi meer, maar goed dat is mijn mening.
Fiffill schreef:Ik zie anders geen ribben bij de paarden van volbloedfan. Een paard op goed gewicht heeft geen zichtbare ribben, maar je kunt ze wel voelen.
Paarden zijn zo vaak te dik, mensen vinden een goed paard al snel te dun omdat ze zulke dikke paarden gewend zijn...
Alou schreef:volbloedfan schreef:Je kan het ook anders op vatten, Anders mijn excuus ervoor.mijn eigen heeft ook de neiging om een vet mormeltje te worden, daar kijk ik echt voor uit.
Ik zal even een foto plaatsen hoe ik en barock type het liefst zie, dit is dan ook mijn eigen.
Dikker vind ik ze niet mooi meer, maar goed dat is mijn mening.
en ik vind de meeste paarden in jou profiel te dun...
Alou schreef:@fiffil Dat heb ik al gezegd! ze staat op een hele grote wei met een groep. wij wonen in waterland en daar is alles nog natter dan gemiddeld, dus daarom moeten we een grote weides gebruiken, anders word het te veel blubber
ik heb nu wel genoeg gehoord dat mijn pony te dik is. maar deze foto;s uit het topic zijn al maanden geleden gemaakt en ze is al lang een stuk afgevallen en we zijn nogsteeds opweg.
Mijn vraag was of er meer mensen waren met paarden met een (optisch) klein hoofd, en hoe lang een hoofd door groeid.
en niet of mijn pony te dik is