Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
HorseTopShop schreef:Maar je hebt het over 29 oktober. Dat is een week geleden. Geef ze nog even de tijd.
. MoniqueT schreef:Geld terugstoren met omschrijving: graag contact opnemen!!
De enige manier om met hen in aanraking te komen, lijkt via hun bankafschrift, toch? En die oproep zou ik inderdaad ook nog zetten.
Diablo schreef:Wie weet hoe lang het veulen hier anders nog moet staan?
Diablo schreef:Er is veel interesse in dit veulen, ik had haar al meerdere keren kunnen verkopen, wat ik dus niet gedaan heb.
Rare vogels heb je hoor. En terugstorten is uit den boze, dit is hun risico, daar je je paard wel UIT de verkoop haalt (voor jou de zekerheid) !
ArabianRanch schreef:Ik heb het ook eerder gehad.
Helemaal lijp van mijn arabisch hengstveulen, 500 euro aanbetaald, want voorlopig had ze geen tijd om te komen kijken. Nooit hoorde ik er iets van terug. Nou ja prima danRare vogels heb je hoor. En terugstorten is uit den boze, dit is hun risico, daar je je paard wel UIT de verkoop haalt (voor jou de zekerheid) !
Ze is stom geweest want vanaf dag 1 dat hij op shows verscheen werd hij 1e in zijn rubriek en res.kampioen (3x) + afgelopen weekend 5e plaats Europese kampioenschappen (van toch 9 zeer hoge kwaliteitshengstjes)![]()
CK88 schreef:ArabianRanch schreef:Ik heb het ook eerder gehad.
Helemaal lijp van mijn arabisch hengstveulen, 500 euro aanbetaald, want voorlopig had ze geen tijd om te komen kijken. Nooit hoorde ik er iets van terug. Nou ja prima danRare vogels heb je hoor. En terugstorten is uit den boze, dit is hun risico, daar je je paard wel UIT de verkoop haalt (voor jou de zekerheid) !
Ze is stom geweest want vanaf dag 1 dat hij op shows verscheen werd hij 1e in zijn rubriek en res.kampioen (3x) + afgelopen weekend 5e plaats Europese kampioenschappen (van toch 9 zeer hoge kwaliteitshengstjes)![]()
Maar nu houd je dus het geld, en het paard verkoop je weer?
gabyfedde schreef:Waar lees jij dat ze het paard weer verkocht heeft? Ik lees namelijk dat ze hem juist uit de verkoop heeft gehaald...

HorseTopShop schreef:Ik vind het zoiezo raar dat ze een paard kopen die ze niet gezien hebben. Je gaat toch kijken of het dier bijvoorbeeld geen gebreken heeft?
Je hebt telefonisch contact gehad. Kan je ze niet bellen dan?