Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
gohya schreef:Ik zeg DOEN! Ik heb zelf ook een pony gekocht met staart en manen exceem en wel zo erg dat ze er gek van werd.Ze bleef maar lopen,kon geen seconde stil staan,zo erg was haar jeuk.Ik heb haar behandeld met mijn eigen middeltje [wat niemand gelooft] en na 2 weken was het stukken minder.Ze kon weer normaal grazen en stil staan.De manen begonnen weer te groeien en de staartwortel groeide nog sneller.Alle jeuk was verdwenen en is niet meer terug gekomen.
Ik zeg Kopen.
Chaos schreef:Ja, verlopen Olie is écht niet goed. En toch wordt het voor veel kwaaltjes nog gebruikt!
rachel_j schreef:Dat is vaak een smoes om je onder druk te zetten om toch maar alsnog snel te kopen. Voor je het weet staat de verkoper bij je aan de deur omdat er van een andere koper helemaal geen sprake was.zoals al eerder gezegd gaat de koop niet door omdat de verkopende partij ineens meer ervoor wil hebben.
rachel_j schreef:huidige eigenaar doet helemaal niks aan de exceem.
maar stuurt mij net een sms dat ze de pony voor meer kan verkopen dan dat ik geboden heb, met de vraag of ik met mn prijs omhoog ga......
forget it, dat doe ik dus mooi niet!
dus als iemand n pony in de verkoop heeft?
minimaal 120cm en max 137cm laat het me maar weten..
aub binnen een straal van 50 km van breda.
Brainless schreef:gohya schreef:Ik zeg DOEN! Ik heb zelf ook een pony gekocht met staart en manen exceem en wel zo erg dat ze er gek van werd.Ze bleef maar lopen,kon geen seconde stil staan,zo erg was haar jeuk.Ik heb haar behandeld met mijn eigen middeltje [wat niemand gelooft] en na 2 weken was het stukken minder.Ze kon weer normaal grazen en stil staan.De manen begonnen weer te groeien en de staartwortel groeide nog sneller.Alle jeuk was verdwenen en is niet meer terug gekomen.
Ik zeg Kopen.
Helaas is (verlopen) motorolie puur vergif!!
Brainless schreef:@Gohya
Ook hoefteer is ook supergiftig, zeker als het in aanraking komt met de kapotte huid.
Hoefteer bestaat voor een (groot) deel uit (moter)olie!!!
Hoefteer brand echt in in de huid, helemaal als ze er ook nog eens mee in de zon staan. Natuurlijk helpt het tegen de jeuk.... daar komt pijn voor terug.