Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Laura0303 schreef:Bij de FRS volgens mij (mijn moeder heeft dat gedaan), in het paspoort stond een telefoonnummer. Is dat de KNHS?
Het stamboekbewijs heb ik zelf gehouden. Is het handig om haar nog op meer plaatsen als overleden te laten registreren?
gohya schreef:Maar dat is dan toch Fraude wat die verzekering doet?
Oke ze betalen een geld bedrag,maar dat moeten ze omdat het paard afgekeurd is.Ze zeiden ook dat het naar de slacht zou gaan,je vertrouwt er op dan.Ik vind dit pure fraude!

darwin schreef:Ben heel benieuwd naar de reaktie van de nieuwe eigenaar.
Die moet zich nu toch ook goed genaaid voelen, dat ie een afgekeurd paard heeft gekocht, want ik neem niet aan dat de verzekering heel het verhaal van die overhoef erbij heeft verteld, en ik kan me dus niet voorstellen dat iemand die een paard in de sport uit wil brengen zo'n dier koopt.
Maargoed, voor TS is dit wel een rotsituatie.
_Sammy_ schreef:Het gebeurt vaak genoeg, verzekering mag paarden verkopen maar daar moet een lijn inkomen.
Ik weet een jaarling die 2 jaar! voor zijn leven gestreden heeft voor haar dikke knie. Dit had de verzekering niet mogen doorverkopen! Maarja er zijn altijd handelaren/meisjes die denken ahh wat lief ik neem hem wel, slacht was beter geweest!