Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
, maar pony toch aangespannen.
maar als verkoper zul door je aparte titel maar net die ene koper treffen, die je nodig hebt tussen al die andere geïrriteerde kijken-maar-niet-kopen-kopers!
?
Amy77 schreef:en dan iets waar ik mij bv aan kan storen: 5000euro, maar voor een goed huis prijs bespreekbaar..UH???
. Vjestagirl schreef:Waarom kun je je daaraan storen Amy77?

Heb daar ook meteen gezegd dat de foto's bij de adv. haar echt geen recht deden; veel leuker, mooier en sprekender koppie; de hoofdfoto met hoofdstel vertekende gewoon heel erg.

Niets mis met de foto's van de advertentie, heel netjes. Maar de pony komt er echt niet tot haar recht. Blijheid schreef:Ik denk dat je een zin als "prijs bespreekbaar voor goed tehuis" moet lezen als een verkapte versie van "Dit is een vraagprijs, lager bieden mag".
maar waarom dan niet gewoon duidelijk zijn? Bedoel, wij met de ijslanders hebben prijscategorieen, ook niet erg handig, heb je wel een 1e richtlijn als je een advertentie bekijkt, maar vind het zo onhandig..want bij ons is prijscategorie C bv van 3000 naar 4500 als ik het me goed herinner en D bv 4500 en 6000 een groot verschil dus.