Blijheid schreef:Ik denk dat je een zin als "prijs bespreekbaar voor goed tehuis" moet lezen als een verkapte versie van "Dit is een vraagprijs, lager bieden mag".
ah oke, zo hads ik m nog niet bekeken
maar waarom dan niet gewoon duidelijk zijn? Bedoel, wij met de ijslanders hebben prijscategorieen, ook niet erg handig, heb je wel een 1e richtlijn als je een advertentie bekijkt, maar vind het zo onhandig..want bij ons is prijscategorie C bv van 3000 naar 4500 als ik het me goed herinner en D bv 4500 en 6000 een groot verschil dus.
Ik denk dat als de prijs duidelijk is, het een stuk makkelijker zoeken is..als er vraagprijs bij staat, is het ook makkelijk, want dan heb je iets bredere zoekmogelijkheden.
Stel mijn budget is voor een paard 5000euro, kan je klikken op prijsopgaaf en dan selecteert die de juiste prijs eruit..maar dan is die 5000 bv net een bovemgrens, of komt al net buiten mn zoekplaatje te vallen. Zoek ik een categorie hoger, staat het juiste paard er wel tussen en blijkt er dat er over de prijs te praten valt. Lastig zoeken als je het mij vraagt 
Nu heb ik makkelijk praten, want ik heb geen paard in de verkoop