als minderjarige officiële eigenaar paard

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

DatBenIkNou

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-16 08:42

Wat een goeie... :+ (natuurlijk krijg je er geen problemen mee als minderjarige, alleen heeft het niks rechtsgeldigs)

Rex_Rolfo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-16 13:19

lieke_ schreef:
Bedankt voor de reacties allemaal, maar dit topic is ondertussen 6 jaar oud en ik ben gelukkig al een ruime tijd meerderjarig nu ;)
Het paard heeft altijd op mijn naam gestaan (ik heb het nog steeds trouwens) ook als minderjarige en heb hier nooit problemen mee gehad. Niet bij de dierenarts niet op wedstrijd...

Het lijkt erop dat iemand de zoekfunctie heeft gebruikt voor topic-nummer-zoveel te starten. Best goed toch? Fijn dat je nergens een probleem hebt gehad, hopelijk geeft dat Horse_shop ook een beetje vertrouwen :)

Horse_shop

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-16 18:18

Rex_Rolfo schreef:
lieke_ schreef:
Bedankt voor de reacties allemaal, maar dit topic is ondertussen 6 jaar oud en ik ben gelukkig al een ruime tijd meerderjarig nu ;)
Het paard heeft altijd op mijn naam gestaan (ik heb het nog steeds trouwens) ook als minderjarige en heb hier nooit problemen mee gehad. Niet bij de dierenarts niet op wedstrijd...

Het lijkt erop dat iemand de zoekfunctie heeft gebruikt voor topic-nummer-zoveel te starten. Best goed toch? Fijn dat je nergens een probleem hebt gehad, hopelijk geeft dat Horse_shop ook een beetje vertrouwen :)

Ik heb zelf al 4 paarden staan en wou gewoon weten hoe die mensen dat doen en hoe het afloopt :)
en hoe je op minderjarige leeftijd zoiets kan doen, Heb nu veel info :)

JoyCiej007

Re: als minderjarige officiële eigenaar paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-16 02:55

eh oeps.....
heb ik niet eens gezien joh dat het een dergelijk oud topic betreft.