Oplichtingszaak Sandra Berendsen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

HorseTopShop

Re: Oplichtingszaak Sandra Berendsen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-10 12:35

Beetje raar verhaal. Wat heeft deze vrouw gedaan dat ze een oplichtster is? De DA heeft toch een fout gemaakt?
Ik volg het geloof ik niet helemaal :P

Abeltje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-10 12:35

Meliszy schreef:
Ik ben het helemaal met abeltje eens. Ik vind dat die vrouw haar recht verspeeld heeft. En ik snap niet waarom iedereen zich druk maakt om het feit dat ts de naam van die vrouw noemt,oké het mag niet maar het is toch veel erger wat die vrouw gedaan heeft?! Dus laten we ons aub druk maken om waar het over gaat, en wees de ts dankbaar, want voor het zelfde geld had jij een paard van die vrouw gekocht binnenkort... Nu zal dat niet meer gaan gebeuren omdat je er nu alert op bent. Ik vind het zelf heel erg wat deze mevrouw gedaan heeft en ik hoop dat ze er ook voor gestraft word, maar dat zal wel niet want we wonen nog steeds in nederland waar mensen vaak met dit soort laffe daden wegkomen.

Even een nuancering. Ik weet niet of déze vrouw haar recht op privacy verspeeld heeft. Maar ik vind wel dat een oplichter zijn recht verspeeld heeft. Als voorbeeld de bokker die al een paar keer in het nieuws is geweest en waarvan onomstotelijk vaststaat dat ze vuile spelletjes speelt.

Amalarab

Re: Oplichtingszaak Sandra Berendsen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-10 12:37

Hoe oud is ze ongeveer?

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-10 12:37

Zeer vervelend om zoiets zonder toestemming openbaar te maken.
Hier gaat even een slotje op voor overleg.