Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
daisyjazz schreef:als die persoon echt heel onervaren is zou ik het niet doen ik zou echt niet willen dat er iets met mijn paard zou gebeuren maar als hij gewoon genoeg ervaaring heeft zou ik niet weten waarom niet? ze helpt in die zin alleen om je paard extra beweging te geven en zo fit te houden voor jou trainingen!![]()
babetta schreef:Of rijd ze er echt op zonder het te vragen ?!
Dan zou het bij mij écht niet meer doorgaan !
zo te horen heeft ze gevraagd of ze er af en toe op mocht rijden en heeft de TS gezegd dat dat mocht. Ze gaat er dus van uit dat ze dat niet elke keer hoeft te vragen, misschien heeft zij gewoon wat anders verstaan onder hetzelfde als de TS. Ik zou gewoon duidelijke afspraken maken.
. Gelukkig eindigde ik nog meestal hoger ook :lol: _Arwen_ schreef:Ik schrik wel een beetje van de heftige reacties hier hoor. Ik mag hopen dat de meesten van jullie niet daadwerkelijk zo hard reageren naar zo'n meisje.
Of anders weet ik wie die types zijn die je in de inrijring omver rijden en dan jou uit gaan kafferen. Gelukkig eindigde ik nog meestal hoger ook :lol:
Kelly_ann schreef:Misschien is het handig als TS even wat meer duidelijkheid geeft
Za_Ra schreef:Kelly_ann schreef:Misschien is het handig als TS even wat meer duidelijkheid geeft
Dat zou indd geen kwaad kunnen... Wat is er precies gezged, hoe oud is het "meisje" in het onderwerp eb wat voor training is het. Ook ben ik benieuwd hoe ze bij je spullen kan, die van mij liggen zwaar achter slot en grendel. Iets meer info zou dus fijn zijn TS, voor een completer beeld zeg maar...