Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Divine schreef:Aerdenhout1 bedoelt "dissel" denk ik
Het kan zeker wel, vorig jaar op Paard & Koets een clinic gezien over trailerladen, en dat werd ook zonder auto gedaan.
Punten om aan te denken:
* Trailer op een vlakke (liefst verharde) bodem zetten
* Neuswiel iets lager zetten zodat ie net niet horizontaal is (dus iets naar voren helt)
* Brede steunen (stoeptegels) onder de achterkant plaatsen tot net onder de bodem
* Neuswiel verder naar beneden draaien zodat de achterkant op de steunen komt te liggen
* Voorkant daarna nog extra ondersteunen onder de dissel
haffiess schreef:Divine schreef:Aerdenhout1 bedoelt "dissel" denk ik
Het kan zeker wel, vorig jaar op Paard & Koets een clinic gezien over trailerladen, en dat werd ook zonder auto gedaan.
Punten om aan te denken:
* Trailer op een vlakke (liefst verharde) bodem zetten
* Neuswiel iets lager zetten zodat ie net niet horizontaal is (dus iets naar voren helt)
* Brede steunen (stoeptegels) onder de achterkant plaatsen tot net onder de bodem
* Neuswiel verder naar beneden draaien zodat de achterkant op de steunen komt te liggen
* Voorkant daarna nog extra ondersteunen onder de dissel
werkte dit goed??

wat een ontzettend rare antwoorden lees ik hier zeg 

Lowara schreef:in principe hoort er op een goede trailer, aan beide kanten aan de zij/achterkant van die prachtige " paaltjes" te zitten.
men draaien die los, zetten ze op de grond en vergrendelen de boel, en je trailer staat perfect stil en in evenwicht.
hoeft geen auto aan te pas te komen.