Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Alou schreef:dat klopt. ik heb het fjorden stamboek nu ook gemailt. haha wat een gedoe. en ik had bij http://www.chipnummer.nl
het chipnummer wat ik gekregen had ingevuld. en daarmee komt het levens nummer wat in het paspoort staat wel overeen en de uitgegeven instantie staat fjorden stamboek.
maar het wil nu nog steeds niet zeggen of het chipnummer in het boekje klopt met die in het paard. hihi
want het andere veulen wat bij de zelfde stal toen der tijd is gekocht staat ook op vlieland. misschien zijn die wel omgewisseld. haha polly2 schreef:Ik lees tussen de regels door dat je het paard door een DA wil laten keuren.
Mag ik vragen wat daarvoor de reden is? Om hem in de verzekering op te laten nemen?
Want anders zou ik me die kosten mooi besparen bij een paard dat je verder gratis krijgt....
Alou schreef:polly2 schreef:Ik lees tussen de regels door dat je het paard door een DA wil laten keuren.
Mag ik vragen wat daarvoor de reden is? Om hem in de verzekering op te laten nemen?
Want anders zou ik me die kosten mooi besparen bij een paard dat je verder gratis krijgt....
Nouja. hij moet wel geschikt zijn om te rijden. mn moeder wil nog kijken of hij hem wil laten verzekeren. maar ik denk dat we voor het geld beter een osthopaat kunnen laten komen. die kan ook kijken of zijn lichaam nog oke is, maar die kan er dan ook meteen iets aan doen.
ik bedoel hij niet niet verpest zijn ofzo Alou schreef:maarja aan de andere kant. dat beest is als veulen daar gekomen, en er is mee gewandeld en misschien 5x gelongeerd. wat kan er mis zijn aan dat paardik bedoel hij niet niet verpest zijn ofzo
ken veel been standen maar beervoet klinkt mij niet bekend. met zn beenstanden is niks mia
haha pieteritus schreef:Heb je een plaatje van een beervoetige stand?
Mijn paard werd nl. 'beschuldigd' van het hebben van beervormige voeten door ene K. Retera maar we hebben nog nooit iets hiervan kunnen terugvinden.
Even ontopic, ik hoop dat het bij je toekomstige paard een klein foutje is en niet dat je een verkeerd paard bij je paspoort krijgt.

hier heb ik niet zo veel aan