Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Aartje schreef:Oké bedankt! (sorry wist ook niet zeker of het goed stond)
Ik zou graag mensen (oud-pensionklanten) willen vragen mij een pb te sturen met hun ervaringen over deze stal. Ik ga binnekort contact op nemen met de politie en diereninspectie.
Alvast bedankt.
Aartje schreef:Ja maar als ik dan verhalen lees... het is al veel langer aan de gang en die mensen gaan maar door. Ik wil echt voorkomen dat er weer nieuwe mensen gaan staan die dezelfde problemen zullen ondervinden. Dát wil ik voorkomen. Daarnaast vraag ik de hoefsmid wat ik ermee kan doen want de hoeven van Anjo zijn erg rot geworden. Hij heeft al wat gevoelige hoeven, maar als hij op het land staat heeft hij nooit ergens last van.. doordat hij nu dagenlang alleen maar in een vochtige stal vol strond heeft gestaan heeft hij nu last van rotstraal en loopt hij nu heel gevoelig.
Ook heeft hij doordat hij 3 weken in een donkere stal heeft gestaan al zijn zomervacht verloren en loopt al bijna in zijn wintervacht! Ik ben echt bang dat hij straks zijn wintervacht weer verliest omdat hij weer buiten loopt en daardoor straks in de problemen komt als het echt kouder gaat worden. De dierenarts komt nog langs en ben benieuwd wat die er van gaat zeggen. Als die ook kan verklaren dat deze mensen schuldig zijn aan verwaarlozing dan ga ik toch op zijn minst aangifte doen van verwaarlozing.