Kan en mag dit zomaar?Naam,adres veranderen van nota?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

juval

Re: Kan en mag dit zomaar?Naam,adres veranderen van nota?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 17:41

maar waarom betaal je de dierenarts niet gewoon? hij heeft toch geen schuld en heeft gewoon zijn werk gedaan door jouw pony te behandelen. Hij kan er verder niets aan doen en wordt nu wel de dupe.
betaal hem gewoon en vecht het verder onderling uit met je verzorgster en/of haar ouders.

ik vind het niet kunnen dat je de dierenarts zo lang op zijn geld laat wachten.
Wat nu als je pony weer ziek wordt of iets krijgt, durf je hem dan wel weer te bellen als er nog zo'n groot bedrag openstaat??

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 19:49

juval schreef:
maar waarom betaal je de dierenarts niet gewoon? hij heeft toch geen schuld en heeft gewoon zijn werk gedaan door jouw pony te behandelen. Hij kan er verder niets aan doen en wordt nu wel de dupe.
betaal hem gewoon en vecht het verder onderling uit met je verzorgster en/of haar ouders.

ik vind het niet kunnen dat je de dierenarts zo lang op zijn geld laat wachten.
Wat nu als je pony weer ziek wordt of iets krijgt, durf je hem dan wel weer te bellen als er nog zo'n groot bedrag openstaat??

Hier ga ik in mee.
De DA is onbedoeld de derde partij geworden en die mag je er niet zo tussenin laten staan.
Ik zou de DA betalen en de schade verhalen op je verzorgster. Dat is wel zo netjes :)

gohya

Re: Kan en mag dit zomaar?Naam,adres veranderen van nota?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-10 20:47

Uh de dierenarts wacht helemaal niet lang op het geld van mij.Ik hoefde volgens hun niet te betalen,maar sinds gister heb ik pas de rekening ontvangen.Voorheen nooit geen nota's gehad en nooit gehoord dat ze wachten op hun geld.En ik heb nu effe geen 1300,- euro.Als ik dat had dan had ik dat echt wel vandaag nog betaald na de rekening gister pas ontvangen te hebben.
En ja ik durf ze zo weer te bellen,ik heb ze vaker gehad bij mijn pony's en ik heb ze altijd betaald!