Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Want een heel aantal dingen kan ik wel degelijk begrijpen. Zoals het opsturen van schoenen en beugelriemen, dat zou je bij elke andere aankoop in wat voor winkel dan ook, ook gebeuren.
YEAHHH Divoza!! Ze heeft het zadel terug gebracht met de smoes past het paard niet...Ze kreeg het geld wel gewoon terug
(kan er nu wel om lachen..)
Deden ze moeilijk over het terugsturen omdat het een aanbieding zou zijn bla bla bla bla Lies21 schreef:Zo moet even mijn verhaal kwijt. Ik heb gewoon echt pech en alles gaat stuk van mijn spullen van Divoza.
Afgelopen december heb ik een nieuw zadel opgehaald, op maat gemaakt. Zou met 12 weken worden geleverd. Werd 17 weken... het enige wat ze me konden bieden als vergoeding was een waardebon van EUR 15,-.... op een zadelprijs van EUR 1000,-
Toen ik in de winkel kwam wist het personeel niet eens van de korting.... Heb uiteindelijk een dekje uit mogen kiezen van EUR 20,-. Zadel zou compleet zijn, beugelriemen van dat merk was er niet dus kreeg ik stubben beugelriemen...
Na 20 rijuren wou ik een afspraak maken met de zadelmaker van divoza om het zadel op te vullen. Bleek dat ik naar een filiaal moest met mijn paard... daarna was het zadel een week weg. Ze konden ook wel langs komen maar dan was ik ook nog eens EUR 50,- voorrijdkosten kwijt... En konden ze het niet ter plekke doen. Afijn, het zadel hoefte nog niet meteen, kon nog wel even wachten.
Paar weken later breekt mijn ene beugelriem zomaar af tijdens het rijden, precies bij de gesp... ben mij kapot geschrokken en heb er een verdraaide knie aan over gehouden. Ik dit melden bij Divoza, met foto's... kreeg ik een mail terug dat ze eerst de oude beugelriemen ter beoordeling opgestuurd wouden hebben, na de beoordeling werd bepaald of ik nieuwe kreeg ??!! Nouwja kon niet zonder beugelriemen dus maar opgestuurd, nieuwe gekregen maar met wel een sneermailtje dat ik ze beter had moeten verzorgen..... ( elke week schoonmaken en invetten is niet genoeg?) Nieuwe gekregen, zou dezelfde moeten zijn... leek gewoon een nieuwe versie.... Waren die oude al jaren in voorraad?
Citaat:Zadel moest toch maar opgevuld worden, bel divoza om langs te komen... Ik was net 2 weken buiten het half jaar, dus moest nu 85 euro voorrijdkosten betalen!!??
Ik was het zo zat... Belde mijn eigen zadelmaker, voor dat geld kon hij hem ook wel opvullen. Kom ik bij de zadelmaker met mijn paard, ligt het zadel scheef. Hij haalt de vulling eraf... blijkt dat de sluiting helemaal scheef naar binnen staat, en de knopen scheef zijn afgewerkt...... Al die tijd dat mijn paard links niet goed wou doorbuigen bleek de sluiting in zn rib te prikken....
Kosten van opvullen en afwerken EUR 180,-....
Ondertussen doe ik mijn rijschoenen aan van Divoza, breekt er net na een jaar een lipje af waar de veter achter haakt....
Lies21 schreef:@ Lonnie, ik heb 3 maanden nagedacht en geinformeerd voordat ik dit zadel kocht. Dus ja, ik heb er over nagedacht.
@ Millennium, ik maak me niet druk om die schoenen, ik maak me druk om ALLE dingen die kapot zijn gegaan of wat niet goed geregeld is. Dus ga mijn alsjeblieft niet vertellen of het normaal of niet is wat ik vind over die schoenen. Jij vind het blijkbaar normaal, ik niet!