HLPhoto schreef:it takes time... Maar je gaat nu nog steeds uit van eigen paard en eigen tijd. Helaas is dat niet altijd zo en moet soms een paard gewoon met spoed een trailer in.
Wat betreft parachutespringen-comment: ervaringsdeskundige hier. Mensen die niet willen moet je inderdaad het vliegtuig uit mieteren... Het is zo anders dan het lijkt.
jij moet mij echt niet het vliegtuig uit duwen, ik ga er al niet eens in!

Zie mij eerst maar eens te overtuigen dat ik niet dood ga in dat vliegtuig.
maar je begrijpt mn redenering toch wel hoop ik....
Je bent al te laat met oefenen als paard met spoed de trailer in moet, dát is het hele euvel, je moet niet wachten met oefenen tot het al te laat is. Dat moet je dus al meepakken in de opleiding van het paard. Als je dan dus de tijd neemt heb je op het spoed moment daar zoveel profijt van. Je maakt mij niet wijs dat niemand een uurtje per week tijd heeft om trailerladen te oefenen, waar een wil is......
Er zijn mensen die grote problemen met trailerladen hebben en als ik dan kom helpen is het vaak in 1 sessie van 2 uur gepiept. Wat doe ik dan anders dan die mensen zelf.... en ik ben blond, ben vrouw en toch lukt het mij met vreemde paarden....
Kwestie van even de tijd nemen en de juiste lichaamstaal en timing, maar dat heb ik ook niet in 2 minuten geleerd daar heb ik ook tijd in moeten steken maar juist daarom lukt het me nu zo snel.