Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ik zou ze toch wel een kans geeft voor je ze afschrijft omwille van haar leeftijd! mariska1995 schreef:een ding is zeker, naar de slacht gaat ze niet! daar is ze nog te goed voor.
ik probeer denk ik een nieuw en goed tehuis te vonden voor haar, en als dit niet lukt, dat is dan pech voor mij, dan doe ik maar rustiger aan.
ik heb haar bij een handelaar gokocht dat was sowoso al stom maar zij is mijn eerste paard en ik heb zolang gewacht op een paard, dat toen ik haar zach ik haar meteen moest hebben, ik mocht van de handelaar ook geen proefrit maken. ik heb gewoon te snel toegehapt...
mariska1995 schreef:ik heb een maand of drie geleden een paard gekocht. zij zou 13 jaar zijn, maar ik vond het al vreemd want de eigenaar zei dat ze bianca heette maar in haar paspoort staat irma...
ik heb verschillende mensen laten kijken en iedereen schat haar over de 20, helaas.
ik ben nu dus genootzaakt een ander paard te kopen want met haar kan ik niet doen wat ik wil doen.
ik heb wel zoiets van ik kan haar beter nu weg doen dan over een jaar want anders krijg ik een te goede band met haar.
maar wat vinden jullie het beste verkopen of niet.
mariska1995 schreef:wat zouden jullie zeggen als ik zeg dat ik een nieuw baasje voor haar heb gevonden, een vrouw met een zoontje van 10 zie er wat wil rond hobbelen op haar?
mariska1995 schreef:wat zouden jullie zeggen als ik zeg dat ik een nieuw baasje voor haar heb gevonden, een vrouw met een zoontje van 10 zie er wat wil rond hobbelen op haar?