Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Ibbel schreef:Moet jouw kind nu al leren dat het 'done' is om vals te spelen en de kluit te belazeren?
Moet jouw kind nu al leren dat je een pony kort kunt bekappen (misschien zelfs wel zo kort dat het pijn doet), moe moet rijden, doping moet geven (pasta = doping) om een pony in te meten?
Vind jij dat een levensles die je jouw kind wilt leren?
goldyp schreef:Het is voor ons belangrijk dat het een c pony blijft want een kind van 9 op wedstrijd tussen allemaal kinderen vanaf 12 jaar, tenminste zo ongeveer zijn ze als ze op d pony's rijden, is gewoon niet leuk voor haar, ook moet ze daarvoor nog teveel leren.
Overigens gaan we alleen dressuren.
En idd een uit de maat gegroeide c pony of een te kleine d pony is nu eenmaal een stuk minder waard, in ieder geval zou ik er dan niet de prijs voor geven die ik er nu voor zou betalen.
Ik ken ook heel veel gevallen van een pony die C ingemeten is maar ruim uit zijn 1.40!! zelfs.
Verder is me gisteren verteld dat welsh pony's vroeg uitgegroeid zijn, ik weet natuurlijk niet of dit waar is.
goldyp schreef:Deze meter is gewoon iemand die met je meedenkt en hij zegt als ik op een centimeter een kind moet teleurstellen dat vind ik zo onnodig, hij zegt dat het meten bij heel veel collega's zo gebeurd.

goldyp schreef:Uiteraard moet het wel binnen proporties blijven, daarom wil ik goed voorbereid zijn en tips gebruiken.
Zou het idd helpen om een beetje pasta te geven? Ik moet er namelijk naar toe rijden dus in het kader van het transport zou ik dit wel kunnen verantwoorden tenminste als hij er iets over zegt.

?