Ik zou gewoon reageren want je weet niet wat klopt. Als ze over cheques beginnen en paard opsturen etc dan haak je gewoon af en anders heb je je shet misschien wel verkocht
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Moeni11 schreef:Een shet uit Nederland halen? De transportkosten zijn al meer dan zo'n pony waard is. Ik zou het niet vertrouwen.

cissy schreef:Contant laten betalen en dan even samen naar de bank om het te storten, als het dan vals is ziet de bank dat gelijk en heb je je paardje nog.....
Overigens vind ik het wel vreemd dat ze vanuit Tjechïe hier een shetlander komen kopen??? Wordt een dure shet voor hun... transport zal niet goedkoop zijn of heeft jouw shettie soms hele goede bloedlijnen of zo?

LindyH schreef:Misschien liggen de shetten in Tsjechië niet zo voor het oprapen als hier en hebben mensen er daar dus meer geld/moeite voor over.
En misschien komt deze dame al voor iets anders naar Nederland en wil ze de shet dan meenemen. Zo hoeven de transportkosten helemaal niet zo hoog te worden.
Ik zou ook wantrouwig zijn, maar het lijkt mij niet onmogelijk dat het echt is.