Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Beauty_J schreef:wat kost het dan als ze moet komen.. ben namelijk ook heeel erg werkloos
Ninx schreef:Beauty_J schreef:wat kost het dan als ze moet komen.. ben namelijk ook heeel erg werkloos
Op wedstrijd gaan en lessen nemen kost ook geld.
Dus als je dat even laat voor wat het is, en aan deze basiszaken wat geld besteed heb je daar je hele leven lol van.
Het is een keuze...

Beauty_J schreef:Ninx schreef:
Op wedstrijd gaan en lessen nemen kost ook geld.
Dus als je dat even laat voor wat het is, en aan deze basiszaken wat geld besteed heb je daar je hele leven lol van.
Het is een keuze...
jah van 250 euro in de maand aan uitkering...
135 euro aan ziektekosten..
180 stalling.. op is het alweer;)
wedstrijden worden gesponsord;)
dus keus heb ik niet;)
maar als ik m aar een indicatie weet kan ik misschien wat regelen;)
35 euro was het iig eerst. Voor de info avond (is geloof ik ook verplicht voor ze je komt helpen) en waarschijnlijk heb je genoeg aan de info avond 
Beauty_J schreef:mijn paard wil zo van de ene op de andere dag niet meer op de trailer...
ze is er gewoon af gekomen ... tot een paar dagen geleden...
k heb haar er op gezet naar de manege... en toen we na huis zouden wou ze er niet meer op.
uitendelijk na een heel gevecht haar er op gekregen...
vandaag weer een uur bezig geweest haar er op te krijgen op een manier dat ik eigenlijk niet wil.. heb haar uitendelijk een jas over de hoofd gedaan zodat ze niks meer zag en liep er daarna zo op.. bij de manege ook er zo weer op maar alleen met een jas over haar hoofd.. toen thuis er uit en op nieuw geprobeerd... niet gelukt.. toen maar gestopt want ik had er echt geen zin meer in...
hebben alles geprobeerd.. heel veel geduld... longeerlijn
brok hooi touwhalster alles..:S... zelfs tegen de bakrand geparkeerd...
iemand tips of iemand die kan helpen???
Exodus schreef:Beauty_J schreef:mijn paard wil zo van de ene op de andere dag niet meer op de trailer...
k heb haar er op gezet naar de manege... en toen we na huis zouden wou ze er niet meer op.
vandaag weer een uur bezig geweest haar er op te krijgen op een manier dat ik eigenlijk niet wil.. heb haar uitendelijk een jas over de hoofd gedaan zodat ze niks meer zag en liep er daarna zo op.. bij de manege ook er zo weer op maar alleen met een jas over haar hoofd.. toen thuis er uit en op nieuw geprobeerd... niet gelukt.. toen maar gestopt want ik had er echt geen zin meer in...
Is er onderweg misschien iets gebeurd? Hard moeten remmen of iets dergelijks?
Ik bedoel eigenlijk ik zie vaak zat paarden op conours die niet de trailer op willen.
Als ze er dan met veel pijn en moeite op staan en ze rijden weg dan denk ik gelijk: Ja ik snap wel dat dat paard er niet op wil.
De bestuurder reed heel "roekeloos" veel gas geven, hard remmen, te snel door de bochten. ( ik reed net achter hen het terrein af).
Dan snap ik wel dat een paard er niet meer op wil.
Ik zeg hiermee natuurlijk niet dat jij dat bij jouw paardje ook gedaan hebt hor maar misschien is er onderweg iets gebeurd waar je nog niet aan terug gedacht hebt?
Citaat:uiteraard heb ik daar aan gedacht.. maar ben op dat gebied zoo voorzichtig dat mijn vriend en ik altijd ruzie hebbe onderweg omdast ik vind dat ie te snel rijd.. terwijl het eigenlijk niet zo is.. en kan het me dus eigenlijk n iet voorstellen.... baal er erg van heb in elk geval kirsten daamen een mailtje gestuurd...
van stal holistisch trainen ofsow... in vlagtwedde...
Pashon schreef:sorry hoor maar vind het een kwestie van prioriteiten stellen!
gesponsoord of niet, het belang van je paard gaat voor!
Beauty_J schreef:mijn paard wil zo van de ene op de andere dag niet meer op de trailer...
Pashon schreef:Beauty_J schreef:neej opconcours gaan wil zoieso niet hea als je paard niet op de trailer wil...
buiten dat om, wek jij de indruk dat jij ondanks alles op concours wil.
word hoog tijd dat je je paard boven alles gaat zetten!

Jong dier, wat heel hard was gaan groeien en eigenlijk uit de trailer gegroeid was. Nieuwe, grotere trailer gekocht en het was over