Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
LovingTweety schreef:Och, zoals jij zegt is het net alsof het om mijn paardjes gaat. Ze zijn allemaal vol in de rui, vooral de kleintjes. 1 aai geven en je zit onder de haren. Voer wordt hier door mensen uit de omgeving ook in de wei gegooid, ondanks het enorme bord. Liggen, ach, misschien puur toeval dat die lag. Ik heb er ook 1 en die vind het heerlijk om in schoon stro te liggen. En de kleintjes hebben slechte hoeven waar wij mee bezig zijn.
Vieze voeten, ja als ze door de blub hebben gelopen zitten die idd vol.
Ellen_WB schreef:LovingTweety schreef:Och, zoals jij zegt is het net alsof het om mijn paardjes gaat. Ze zijn allemaal vol in de rui, vooral de kleintjes. 1 aai geven en je zit onder de haren. Voer wordt hier door mensen uit de omgeving ook in de wei gegooid, ondanks het enorme bord. Liggen, ach, misschien puur toeval dat die lag. Ik heb er ook 1 en die vind het heerlijk om in schoon stro te liggen. En de kleintjes hebben slechte hoeven waar wij mee bezig zijn.
Vieze voeten, ja als ze door de blub hebben gelopen zitten die idd vol.
Ik denk echt niet dat het toeval is dat hij 2 maanden aan een stuk heeft gelegen en naar zijn buik heeft lggen grijpen , zelf in de regen en vriez lag hij!
ietjelover schreef:zijn de hoeven lang?
en zit jij de hele dag bij die weide om dat te controlen, of zie je dat maar eens afentoe?
vuile hoeven is normaal, dat hebben die van mij ook en die worden iedere dag schoongemaakt.
verder is in d ri juist hee erg goed! beter dan in zijn dikke vact blijven.
schetten hebben meestal dikkere vacht dan andere paarden en pony's dus dt kan kloppen.
hoe is het met de staart? sleept die over de grond is hij geknipt?
daar kan je ook naar kijken, en voelt de vacht en de manen vettig aan?
Ellen_WB schreef:ietjelover schreef:zijn de hoeven lang?
en zit jij de hele dag bij die weide om dat te controlen, of zie je dat maar eens afentoe?
vuile hoeven is normaal, dat hebben die van mij ook en die worden iedere dag schoongemaakt.
verder is in d ri juist hee erg goed! beter dan in zijn dikke vact blijven.
schetten hebben meestal dikkere vacht dan andere paarden en pony's dus dt kan kloppen.
hoe is het met de staart? sleept die over de grond is hij geknipt?
daar kan je ook naar kijken, en voelt de vacht en de manen vettig aan?
Ik zie hem elke schooldag 2x per dag
Staart is vuil en klit , vacht en alles voelt idd vettig aan.
en teveel gras is voor zo'n pony idd niet goed..marise83 schreef:als ik mijn paard geborsteld heb en ik kom de dag erna dan zit dr staart weer in de klit en ziet ze eruit als een verwaarloosd paard. Ze ligt heel graag in de modder en in plassen..
Wat het voer, vroeger kregen ze niks andersen teveel gras is voor zo'n pony idd niet goed..
Als er op woensdagen op gereden wordt dan is er iig toezicht op.. Probeer idd eens in contact te komen met de eigenaar, mss hebben ze niet in de gaten gehad dat hij zoveel lag?
Vreemd dat 10 jarigen alleen met zo'n pony aan de gang gaan...
maar gewoon eens met de eigenaren gaan praten dan wordt er vast een boel duidelijk!