Na een ongeluk, Zadel kosten verhalen op de verzekering?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

gohya

Re: Na een ongeluk, Zadel kosten verhalen op de verzekering?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-10 17:13

Ik ben bang dat je verzekering [WA] niets vergoed.
In mijn weiland gebeurde laatst ook een ongeluk,veroorzaakt door iemand anders.Mijn omheining was kapot en mijn pony had een flink gat in haar been.Veearts kosten zijn in totaal 1150,- euro.Hun verzekering betaald nix uit,want ze vonden dat het hek waar de pony aan vast stond en mee sleurde niet deugelijk was.Naja of een pony geen hek uit de grond kan trekken?
Ik hoop voor je dat jou verzekering wél betaald,maar ben bang dat je het moeilijk gaat krijgen.Succes en beterschap met je paard.

Ragdollcat

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-10 17:16

Jee wat erg zeg, veel sterkte met je paard.

Heb je ruiterbewijs? misschien is dat ook een verzekering voor als er wat gebeurt tijdens een buitenrit?

Annemiekbram

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-10 17:36

Gohya, wat raar zeg.
Ik ging er vanuit dat mijn WA verzekering de schade aan het weiland zou vergoeden?
Waarvoor ben je anders WA verzekerd?

Ik heb geen ruiterbewijs...dat zegt mij ook helemaal niets. Ik denk dat menig (wedstrijd) ruiter zonder ruiterbewijs beter kan rijden dan sommigen met een ruiterbewijs. Ik rij al jaren zonder dus tjah...

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-10 20:03

Aangezien dit meer een verzekeringsvraag is verplaats ik dit topic van HAR naar TAO.

Aukelizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-10 20:13

Annemiekbram schreef:
Ik denk dat menig (wedstrijd) ruiter zonder ruiterbewijs beter kan rijden dan sommigen met een ruiterbewijs.

Ragdollcat bedoeld dat je bij een ruiterbewijs een verzekering hebt waar misschien wat op te verhalen valt..
Heel veel sterkte met je paard. Hopelijk komt alles weer goed haar :(:) .