paard aangevallen op de wei

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

brechtje1986

Re: paard aangevallen op de wei

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-10 16:28

Als die weidegang niet was afgesproken de manegeeigenaar aansprakelijk stellen en alle kosten op hem/ haar verhalen!

Sterkte met je paard

franka75

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-10 16:39

dus de manege houder zet jouw paard in het land buiten de afspraak en dan nog zeggen de dierenarts is niet nodig. Die denken alleen maar aan geld, laat je niet met een kluitje het riet in sturen, tuurlijk hebben ze verzekering.

Anoniem

Re: paard aangevallen op de wei

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-10 16:45

Ik vind het maar een raar verhaal..

lonnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-10 20:35

monika_x3 schreef:
ik was op vakantie aan zee een weekje met mijn paard ;de manege houder zei dat hij een stal had voor mijn paard , 2 dagen toen was ze opeens weg , stond ze ineens op een wei , op een dag ging ik bij haar lag ze daar neer op de wei , ik hoorde ze janken van pijn toen heb ik gezien dat ze een shot gehad heeft van een ander paard met een hoefijzer in mijn paard haar been , het is redelijk diep , en erg opgezwollen , maar kan niet genaait worden door dat het in een V is ik merk ook dat z haar evenwicht niet altijd op haar been kan houden
wat moet ik doen ?

hoezo op een dag? ik neem aan dat als je met je paard op vakantie gaat, je wel elke dag gaat? Eerst zeg je 2 dagen later stond ze op de wei, vervolgens ging je op een dag naar haar toe >;) heb je haar niet meteen van die wei afgehaald dan? VAag verhaal, de typfouten en het taalgebruik dragen ook echt niet bij aan de duidelijkheid moet ik zeggen

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-10 20:50

Natuurlijk zeggen die mensen dat je geen DA moet halen. Die weten dat jij de kosten op hun kan verhalen
Twijfels over het verhaal of niet, ik had er een DA bij gehaald.
Een paard wat 'jankend?' in de wei ligt ligt niet zo te kreunen omdat hij even 'auw' heeft. Misschien is er wel meer geraakt, weet jij veel
EN wat kan jou de kosten verotten, die betaald de stalhoudster maar.