Ervaringen met SD stables? IVM schending portretrecht

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

DL_

Re: Ervaringen met Sharon Spieker? IVM schending portretrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-10 18:43

XP? en als ik dat doe dan opent het gemaakte printscreen zichzelf in Microsoft One-note...
vreeeeemd.. Ehm, verder zit er meestal ook nog in de bovenste rij knoppen (bij f1 enzo) een knop waar PrtSc op staat. zo zou het als het goed is ook moeten kunnen.

Lolacabana

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-10 18:43

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-10 18:46

DL_ schreef:
XP? en als ik dat doe dan opent het gemaakte printscreen zichzelf in Microsoft One-note...
vreeeeemd.. Ehm, verder zit er meestal ook nog in de bovenste rij knoppen (bij f1 enzo) een knop waar PrtSc op staat. zo zou het als het goed is ook moeten kunnen.

Ik heb Vista en geen One Note, daar zal het dan aan liggen denk ik :P
Ik gebruik idd de PrtSc-knop :j

Maargoed, ik zie dat er al een printscreen is :j

nickyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-10 18:55

:') sorrie maar heerlijk die kleine lettertjes :D

on topic .. flauw ..en zielughhhh ..
kom van ons ook regelmatig foto's tegen
maar niet met mij :D tja

zou idd alles printscreen doen en bij elkaar stoppen
en domweg naar de advocaat
aan de andere kant .. al t op bokt zit zal dit topic ook wel rap bekend zijn?
kan je iig in het topic waar t gereageerd heeft even een linkje naar dit topic plaatsen?
misschien valt er een kwartje .. je weet t niet .. zou zomaar kunnen

Kabouterdans

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-10 19:01

nickyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-10 19:57

... :o begrijp ik nu goed dat een handelsstal zo reageerd op een mail ??

:+ herken trouwens een paar paarden ... wat ook niet een positief uh beeld schept

Amanda_T

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-10 20:12

Ik heb het even nagekeken voor je, op haar website. Inmiddels is het zo dat je alleen de kleine versies van de foto's kunt bekijken en als je ze aanklikt voor vergroten, de fotos waar jij erop zit, het niet doen, de laatste foto wel, waar ze er zelf neem ik aan op zit.

Ik zou er toch een advocaat opzetten, ze heeft geen poot om op te staan. En die beledigende email zou voor mij alleen al reden zijn om er een advocaat op te zetten :o

Mindfields

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-10 23:22

Allemaal bedankt voor de reacties, kom net thuis van stal dus zal morgen even de PB's bantwoorden maar super bedankt voor het meedenken ook mbt de printscreen!!

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-10 23:29

Ik denk eerlijk gezegd dat een advocaat inhuren meer kost dan het oplevert. Althans als je een goede wil.
Je moet dan al eentje nemen die enigszins verstand heeft van IE.

Amanda_T

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-10 12:00

peanutbutter schreef:
Ik denk eerlijk gezegd dat een advocaat inhuren meer kost dan het oplevert. Althans als je een goede wil.
Je moet dan al eentje nemen die enigszins verstand heeft van IE.

Hier kun je toch gewoon je rechtsbijstand opzetten, als je dat hebt dan scheelt dat veel in de kosten!

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-10 12:48

OK, ik heb zelf geen rechtsbijstand (familie vol advocaten) :P . Over het algemeen staat rechtsbijstand ook niet echt bekend om het afleveren van topwerk. Maar goed daar is hun tarief ook naar. Ook kijken ze niet naar wat jij wilt bereiken maar naar wat voor hun met minimale inspanning voldoende. Voor dit soort zaken waarschijnlijk voldoende.

wilou_sharon

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-10 14:33

hallo noor ik zie dat je heel bokt erbij gaat betrekken om een paar foto's die nu inmiddels van me site af zijn.
je had die reacktie van mij dik verdient aangezien jij er maar vanuit gaat dat ik niet kan rijden terwijl ik niet eens op de foto's op me site sta.
daar kwam mijn reacktie vandaan dat staat los van het feit dat jou foto's op mijn site stonden.
aangezien jij gelijk arrogant doet over de mail en en zo schijnheilig bent om mijn woorden hier op bokt te zetten.
op jou eerste mail had ik je gezegt dat ik ze er af zou halen als ik me site zou bijwerken.....
ik was mij er niet op die manier van bewust dat jij daar wakker van ligt als ik jou foto's gebruik dat hij zo geweldig loopt omdat jij erop zit (zucht)

het siert jou juist dat je mijn goede naam die ik heb opgebouwd door het slijk wil halen terwijl je zelf ook weet hoe het zit....

dus je kan weer rustig slapen de foto's zijn eraf.

geniet van je zwangerschap probleem opgelost.

groetjes sharon

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-10 15:11

wilou_sharon schreef:
hallo noor ik zie dat je heel bokt erbij gaat betrekken om een paar foto's die nu inmiddels van me site af zijn.
je had die reacktie van mij dik verdient aangezien jij er maar vanuit gaat dat ik niet kan rijden terwijl ik niet eens op de foto's op me site sta.
daar kwam mijn reacktie vandaan dat staat los van het feit dat jou foto's op mijn site stonden.
aangezien jij gelijk arrogant doet over de mail en en zo schijnheilig bent om mijn woorden hier op bokt te zetten.
op jou eerste mail had ik je gezegt dat ik ze er af zou halen als ik me site zou bijwerken.....
ik was mij er niet op die manier van bewust dat jij daar wakker van ligt als ik jou foto's gebruik dat hij zo geweldig loopt omdat jij erop zit (zucht)

het siert jou juist dat je mijn goede naam die ik heb opgebouwd door het slijk wil halen terwijl je zelf ook weet hoe het zit....

groetjes sharon

zozo mevrouwtje!!!

ik kan niet anders zeggen dan geheel volgens de verwachtingen die TS over jou geschapen heeft in haar beginpost.......

BAH, je hebt geluk dat het in dit geval Mindfields is......... en niet mij betreft :)

je had die foto's er om te beginnen helemaal niet op moeten zetten en in tweede instantie bij de eerste vraag er gelijk af moeten halen!

liefhelietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-10 15:20

En ten derde... Waarom mail je terug dat het paard niet te koop staat terwijl je daarna nog rustig een advertentie op bokt plaatst??? :?

Mindfields

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-10 16:01

*need i say more?*

Dank je voor het verwijderen. Jammer dat het zo ver moest komen maar het topic heeft zn werk gedaan.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-10 16:05

Mindfields schreef:
*need i say more?*

nope :)

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-10 16:12

wilou_sharon schreef:

groetjes sharon

Jemig, wat een taalgebruik zeg. Hoe meer taalfouten, hoe ongeloofwaardiger je overkomt. Mensenlief, als je tegen al je klanten zo tekeer gaat, raak je geen paard meer kwijt.

Ik ga mee met Mindfields. Ze heeft je netjes gevraagd de foto's te verwijderen, waarop jij zegt dat te zullen doen. Doe dat dan ook, daarmee had je dit allemaal kunnen voorkomen. Dat Mindfields het na nog een keer via de mail moet vragen, geeft jou nog niet het recht om haar dan een onbeschofte mail terug te sturen. Daar zou ik ook van gaan stuiteren, en een topic over openen op Bokt.

Actie geeft reactie, en uiteindelijk heeft Mindfields het voor elkaar gekregen dat je haar foto's hebt verwijderd, in dit geval lukte dat niet goedschiks en moest het maar kwaadschiks. Ik zou zeggen, eigen schuld dikke bult.

wilou_sharon

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-10 16:14

het ging ook niet om dit topic maar om de mail maar goed het is opgelost en om even duidelijk te maken ik doe hem alleen weg als ik echt een goede baas tegen kom maar aangezien ik die nog steeds niet ben tegengekomen blijft hij lekker zo als ik al zei gr sharon

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-10 16:15

Natuurlijk wil je het beste voor het paard. Maar als je tegenover verschillende mensen verschillende dingen zegt over het paard, kom je echt niet geloofwaardig over. Sorry, maar als ik op zoek was naar een paard en dit las, liep ik naar een ander...

Tinky12

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-10 16:18

wilou_sharon schreef:

groetjes sharon

Wat voor reden iemand heeft om zijn foto's niet op andermans reclame te willen zien boeit niet.Dat mag gewoon niet zonder afspraken/toestemming van de persoon in kwestie.
In dit geval had 1x vragen om verwijdering al voldoende moeten zijn,dat hierbij je "goede naam door het slijk" wordt gehaald is je eigen schuld.
Als je op het 1e verzoek was ingegaan was deze discussie hier niet geweest.

Mindfields

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-10 16:20

Kijk het is erg jammer, want van de week mailt een man mij over dit paard en vraagt me van alles, omdat hij via google erachter kwam dat ik hem lang gereden heb. Hij heeft dus interesse in dit paard. Had Sharon dit netjes opgelost met mij dan had ik haar best willen helpen door die meneer een uiterst positief mailtje over dit paard te sturen maar dat ga ik nu natuurlijk niet meer doen.

pipenik

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-10 16:21

Ik ken de persoon in kwestie.
Heb zelf ook veel gedonder met haar gehad.
Alle paarden die ze verkoopt mankeren iets.
Tevens zijn er afgelopen november twee shetlandpony;s van haar in beslag genomen ivm zware verwaarlozing( hier ben ik bij aanwezig geweest)
Haar paarden staan onder zeer slechte omstandigheden op een weiland in nieuw vennep,zonder enige mogelijkheid om te schuilen tegen zon of regen.
Ook de verzorging laat zwaar te wensen over.
De paarden hebben weinig of geen water,de sloot is vervuild en ook word er niet regelmatig gevoerd met als gevolg dat de paarden vaak uitbreken en op het land van de buren rond rennen of op de weg.
Zij is uitgebreid bekend bij de DB.
Inmiddels heeft ze haar paarden ergens anders heen verhuisd.
In principe weet ik binnen 5 minuten waar ze nu gestald staan maar het is aan de TS of ze hier interesse naar heeft.
Feit is wel dat ze overal schulden heeft staan en inmiddels zelfs een rechtzaak aan der kont heeft.
Afijn dit betreft een erg vriendelijke sociaal ontwikkelde goedgemanierd persoon die nooit een scheldwoord zou uitkramen ( of was het nou nooit een normaal woord uitkraamd).

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-10 16:23

Noor, je hebt groot gelijk dat je haar aanpakt, is ze nou helemaal belazerd!! Portretrecht schending is een serieuze zaak.

En @ Sharon wat een taal!! Jij moet je de ogen uit je hoofd gaan schamen! Plus dat je eens leestekens moet gaan gebruiken, dat maakt je al een stuk geloofwaardiger. :)

Mindfields

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-10 16:23

@Pipenik: :oo Dat meen je niet?

pipenik

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-10 16:27

Mindfields schreef:
@Pipenik: :oo Dat meen je niet?

Jawel en dat Sharon ongetwijfeld moeten toegeven.
Of heeft ze hier ook een goed excuus voor?