Wat een gezeur met de divoza

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Misslolliex

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-10 16:01

Trouwens had gemailt over het nylon vliegenfrontriem, Zeggen ze: kun je er niet een stuk afknippen en aannaaien want, ze zijn er niet kleiner en anders kun je ze terug sturen omg :d

edit: Het gaat om het klittenband, volgends mij kunnen ze niet lezen
Laatst bijgewerkt door Misslolliex op 07-04-10 16:02, in het totaal 1 keer bewerkt

Boktpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-10 16:02

Billy schreef:
Mensen zijn dan al helemaal niet meer bereid om naar je te luisteren....

Dat is vaak wel zo... Maar ik heb bij de divoza het gevoel alsof ze dan juist niet naar je luisteren :7 Als ik terug kwam met iets keken ze me echt zo aan of zeiden ze ; ik snap niet wat het probleem is. Leuk als je een deken hebt gekocht die waterdicht moet zijn, maar dat niet is :7

Misslolliex

Re: Wat een gezeur met de divoza

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-10 16:04

Volgends mij zijn ze niet eens bereid om te luisteren, kost hun alleen geld

Bellex

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-10 16:08

Ik heb nooit problemen met de Divoza gehad :n feit is gewoon dat slechte verhalen sneller en beter verspreiden dan de goede verhalen :j de keren dat ik niet tevreden was heb ik gemaild en kreeg ik meteen een vriendelijke reactie terug en is het zonder kosten voor mij opgelost

Misslolliex

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-10 16:10

knabbelgirl schreef:
Ik heb nooit problemen met de Divoza gehad :n feit is gewoon dat slechte verhalen sneller en beter verspreiden dan de goede verhalen :j de keren dat ik niet tevreden was heb ik gemaild en kreeg ik meteen een vriendelijke reactie terug en is het zonder kosten voor mij opgelost

Was het maar z'n feest voor mij.
Word er niet heel vrolijk van ;(

Cheyenne_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-10 16:12

ik shop heel vaak bij de divoza in heteren en heb nog nooit problemen ermee gehad. zat wel laatst te bedenken om misschien een dekje via internet te bestellen, maar zit nu een beetje te twijfelen als ik die verhalen over het online shoppen hoor (A)

Aukelizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-10 16:15

Ik heb nog nooit problemen gehad met Divoza. Tot twee keer aan toe kreeg ik een Rhino regendeken toegestuurd die lek bleek te zijn. Binnen een week had ik kosteloos een nieuwe in de bus. Dus vanaf hier geen klachten. Ben heel netjes behandeld. :))

Musjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-10 16:19

Jammer dat het zo misgegaan is. Maar voordat je een rel gaat schoppen zou ik het eerst op de normale manier proberen? Misschien dat ze daar wel heel welwillend zijn, beetje raar om dan meteen met hoge poten aan te komen. Boos worden kan daarna altijd nog :) Succes!

Sette

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-10 16:23

Musjes schreef:
Jammer dat het zo misgegaan is. Maar voordat je een rel gaat schoppen zou ik het eerst op de normale manier proberen? Misschien dat ze daar wel heel welwillend zijn, beetje raar om dan meteen met hoge poten aan te komen. Boos worden kan daarna altijd nog :) Succes!

Helemaal mee eens.

Mijn ervaringen zijn juist ook heel erg positief maar dan over Divoza Zoetermeer. En idd niet alles gaat gelijk goed maar die meiden hebben echt hun best voor me gedaan om bepaalde dingen voor elkaar te krijgen. Zonder extra kosten, ofzo. Ben er erg blij mee. +:)+

Aurelle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-10 16:23

Ik heb afgelopen een rijbroek bij divoza gekocht welke na 1,5 maand opeens heel erg ging rimpelen rond het zitvlak. Deze broek heb ik toen opgestuurd met zo'n formulier en een paar weken later heb ik gewoon een nieuwe gekregen. Dus dat hebben ze toen wel heel netjes opgelost :). Maar ik begrijp dat er wel een verschil tussen een rijbroek en een zadel is.

Succes TS. Ik denk ook dat je het beter op de nette manier kunt oplossen. Slijmen en zielig doen werkt beter dan boos worden :P.

ZzzeiN

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-10 16:26

Waarschijnelijk hebben de medewerkers van de winkel niets te maken met die bestelling van jou.
Dat jij geen gepast geld in huis had is jou schuld er word geloof ik vermeld dat het aanbevolen word.
Oja, het zou best kunnen dat de medewerkers van de divoza dit lezen ik denk dat ze je in hun vuistje staan uit te lachen.

Misslolliex

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-10 16:27

Ff oftopic: Misschien moet iedereen van Bokt maar een hawai ketting om doen die naar de divoza gaat hahahahaha.

weer Ontopic: Was ook wel van plan om het rustig te houden, maar ik zal ze eens flink vertellen wat ik vind

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-10 16:34

Misslolliex schreef:
Ff oftopic: Misschien moet iedereen van Bokt maar een hawai ketting om doen die naar de divoza gaat hahahahaha.

weer Ontopic: Was ook wel van plan om het rustig te houden, maar ik zal ze eens flink vertellen wat ik vind

Maar waarom niet eerst gewoon heel vriendelijk vragen of ze je alsjeblieft willen helpen? Ze flink vertellen wat je ervan vindt lucht misschien wel op, maar er is best een kans dat ze je dan dus niet meer willen helpen...

Misslolliex

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-10 16:45

Ik kan ze moeilijk smeken :+

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-10 16:48

Misslolliex schreef:
Ik kan ze moeilijk smeken :+

Er zit een verschil tussen smeken en ze gewoon vriendelijk vragen of ze je alsjeblieft willen helpen. In principe kunnen de meiden die daar staan waarschijnlijk helemaal niets doen aan dat je bestelling mis is gegaan, en als jij ze 'flink gaat vertellen wat je ervan denkt' dan zou ik als winkelmedewerker ook niet meer mijn best willen doen voor jou. Je vangt meer vliegen met stroop dan met azijn.

Overgens, dat je zweetdeken er niet was is balen, maar dat kan gebeuren als je online besteld...

Misslolliex

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-10 16:50

Weet ik, Maar ze zetten ook niet even op de site, dat de deken uitverkocht is. is wel zo netjes

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-10 16:51

Misslolliex schreef:
Weet ik, Maar ze zetten ook niet even op de site, dat de deken uitverkocht is. is wel zo netjes

Wie weet wisten ze dat niet op het moment dat jij hem bestelde. Wie weet hadden ze er nog 2 en zijn die bestellingen 2 minuten voor die van jou binnen gekomen...

Misslolliex

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-10 16:54

Het staat er nu ook niet op dusja

Marian0557

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-10 16:54

Geen slechte ervaringen, maar leuk kan ik ook niet zeggen.
Laatst kinbontjes, nee hebben we niet en ze bestaan niet eens.
Nou sorry maa rop agradi staan ze echt wel!

Laatst ging ik kijken voor een GPA cap,
dingen zijn pokke duur dus ga er wel vanuit dat ze goed helpen bij de juiste maat.
Nou 61 en 62.

Jajoh, 61 past wel, terwijl die best strak zat.....
liep ze zo weg.

liedje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-10 16:55

Vjestagirl schreef:
Misslolliex schreef:

Wie weet wisten ze dat niet op het moment dat jij hem bestelde. Wie weet hadden ze er nog 2 en zijn die bestellingen 2 minuten voor die van jou binnen gekomen...

Zal toch wel gewoon geautomatiseerd zijn? Toch slordig dat je niet direct een mailtje krijgt oid.

Je hebt misschien nog wel geluk dat ze het wel in twee keer wilden sturen. Vaak zat moet je dan wachten tot alles er is anders moeten ze twee keer verzenden. Nu heb je de rest in ieder geval wel. Natuurlijk jammer dat die frontriem ook niet klopt :(:)

intel_1x

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-10 16:56

Ik ben altijd wel erg tevreden, maar heb nog nooit iets besteld. Enkel gekocht in de winkel.

Midy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-10 16:58

Ik ben wel erg tevreden met de divoza. :j Ik heb een keer per ongeluk een verkeerde deken besteld, kon ik gewoon terugsturen en toen stuurde ze de goede weer op. :)

Misslolliex

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-10 16:58

Idd erg fijn dat z de bestelling alvast versturen. Das waar

askazita

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-10 17:07

ik heb er nog nooit iets gehad met divoza,
ik bestel er niet zo vaka ga er meestal gewoon heen.

maar heb nu wel wat met agradi.
alles kwam behalve het dekje,
mail er heen gedaan was er niet meer zou 2 weken later komen,
toen weer ene bericht gedaan en zou pas een maand later komen (1 april) 1 april weer een mail gedaan en nu zou het over 2 weken bij hun komen van de leverancier en dan opgestuurd worden.
ben benieuwd of het wel komt nu.

trustHim

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-10 17:43

is wel fijn dat ze in ieder geval versturen wat er wel is, ik zit nu op een bestelling te wachten van een andere winkel (zaterdag 2 weken) ik weet niet wat er niet op vooraad is en ook niet hoelang het gaat duren. dus das wel balen