Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Billy schreef:Mensen zijn dan al helemaal niet meer bereid om naar je te luisteren....
Als ik terug kwam met iets keken ze me echt zo aan of zeiden ze ; ik snap niet wat het probleem is. Leuk als je een deken hebt gekocht die waterdicht moet zijn, maar dat niet is
feit is gewoon dat slechte verhalen sneller en beter verspreiden dan de goede verhalen
de keren dat ik niet tevreden was heb ik gemaild en kreeg ik meteen een vriendelijke reactie terug en is het zonder kosten voor mij opgelost knabbelgirl schreef:Ik heb nooit problemen met de Divoza gehadfeit is gewoon dat slechte verhalen sneller en beter verspreiden dan de goede verhalen
de keren dat ik niet tevreden was heb ik gemaild en kreeg ik meteen een vriendelijke reactie terug en is het zonder kosten voor mij opgelost

Succes! Musjes schreef:Jammer dat het zo misgegaan is. Maar voordat je een rel gaat schoppen zou ik het eerst op de normale manier proberen? Misschien dat ze daar wel heel welwillend zijn, beetje raar om dan meteen met hoge poten aan te komen. Boos worden kan daarna altijd nogSucces!
. Maar ik begrijp dat er wel een verschil tussen een rijbroek en een zadel is.
. Misslolliex schreef:Ff oftopic: Misschien moet iedereen van Bokt maar een hawai ketting om doen die naar de divoza gaat hahahahaha.
weer Ontopic: Was ook wel van plan om het rustig te houden, maar ik zal ze eens flink vertellen wat ik vind
Misslolliex schreef:Ik kan ze moeilijk smeken
Vjestagirl schreef:Misslolliex schreef:Weet ik, Maar ze zetten ook niet even op de site, dat de deken uitverkocht is. is wel zo netjes
Wie weet wisten ze dat niet op het moment dat jij hem bestelde. Wie weet hadden ze er nog 2 en zijn die bestellingen 2 minuten voor die van jou binnen gekomen...
Ik heb een keer per ongeluk een verkeerde deken besteld, kon ik gewoon terugsturen en toen stuurde ze de goede weer op.