trailerhoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

singasong

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-10 19:50

silverbrumby

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-10 20:00

singasong schreef:
Ik kan die link verdorie niet vinden...

Silverbrumby, wat kost'die bij jou dan voor 1,5 prds.

En is de hoes die jij verkoopt dezelfde als die van him-shop.de?

De hoezen die ik verkoop zijn die van www.him-shop.de
Ik verkoop ze voor de eigenaar van het duitse bedrijf in NL.

De hoezen in standaardkleur grijs kosten 239 euro.
Als je meer informatie wilt dan hoor ik het graag.

singasong

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-10 20:02

Is dat incl. verzendkosten?

silverbrumby

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-10 20:05

singasong schreef:
Ik heb die link toch nog gevonden: http://ponchoflex.de/

Ik vind m niet mooi overigens haha. Die kan nooit ademend zijn met volledig kunststof dus dan rot je trailer wel weg onder het zijl, en ook zit deze niet aan de onderkant vast dus een keer windkracht 5 en dat ding vliegt weg. Deurtjes kunnen niet open met zijl erover. Nee sorry deze was nooit mn keuze geweest ;)

Ik heb er nog geen 1 gezien met zoveel voordelen als de hoezen die ik verkoop haha :P

silverbrumby

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-10 20:05

singasong schreef:
Is dat incl. verzendkosten?

Nee excl, maar verzenden kan voor 6,75 hij weegt n.l maar 5 kg ;)

singasong

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-10 20:11

silverbrumby schreef:
singasong schreef:
Ik heb die link toch nog gevonden: http://ponchoflex.de/

Ik vind m niet mooi overigens haha. Die kan nooit ademend zijn met volledig kunststof dus dan rot je trailer wel weg onder het zijl, en ook zit deze niet aan de onderkant vast dus een keer windkracht 5 en dat ding vliegt weg. Deurtjes kunnen niet open met zijl erover. Nee sorry deze was nooit mn keuze geweest ;)

Ik heb er nog geen 1 gezien met zoveel voordelen als de hoezen die ik verkoop haha :P

Tsja, ik vind ze geen van allen mooi :D en dat hoeft voor mij ook niet, als het maar waterdicht is. En dat je je trailer niet in kunt omdat er geen ritssluitingen in zitten maakt mij eigenlijk ook niets uit. Ik hoef er niet in als m'n paard er niet in zit ;)
Er komen 22 euro verzendkosten bij vanuit Dld. dus dan is het nog een dure hoes.

Maar ik pb je toch even voor de maten want die hoes van de TS lijkt niet op mijn trailer te passen.

silverbrumby

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-10 20:16

De hoes is universeel en past op alle 1 1/2 paards trailers (alleen de xxl versie's niet en geen trailers met koetsframe ervoor op)
Voor de xxl trailers (zoals b.v de Bockmann big master) hebben wij binnenkort een speciale hoes :D

daisyjazz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-10 20:42

volgens mij is dat wel een goede (ga ik ondhouden haha)

silverbrumby

Re: trailerhoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-10 20:46

;)

Junior2019

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-10 21:16

singasong schreef:
jessie84 schreef:
ik heb de mecs hoes en ik ben zeer tevreden.Ik zet heb er wel droog onder en na 6 weken de hoes eraf gehaald en er was nergens schimmel of condens .Hij heeft ook al enkel stormen doorstaan.Ik doe hem er met z n 2 op en dat gaat heel makkelijk 1 min. werk.Schoonhouden dat doe ik niet want door de regen regent hij schoon en de binnenkant blijft schoon.Als ik de trailer gebruik leg ik de hoes binnen.Ik ben zeer tevreden!!

Voldeden de afmetingen van jouw trailer aan die van de afmetingen die op hun site staan?
Ik heb die van mij zojuist opgemeten maar die afmetingen kloppen van geen kant.

of de afmetingen kloppen weet ik niet ik heb een 1 1/5 paard trailer van atec en hij past goed zou misschien iets kleiner kunnen maar dat is de moeite niet

mellamoshan

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-10 21:29

Ben ook wel benieuwd naar meer ervaringen van mensen, en hoe zijn ze in je eentje over een trailer heen te krijgen? Is dat ook te doen? Ik zag maar op 1 van de sites de prijs maar vind ze wel pittig duur om eerlijk te zijn...

silverbrumby

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-10 21:55

mellamoshan schreef:
Ben ook wel benieuwd naar meer ervaringen van mensen, en hoe zijn ze in je eentje over een trailer heen te krijgen? Is dat ook te doen? Ik zag maar op 1 van de sites de prijs maar vind ze wel pittig duur om eerlijk te zijn...

Over de hoes die ik verkoop: Rits aan de achterzijde los met opdoen (en afdoen), de hoes tussen het neuswiel en de trailer leggen. Heel makkelijk d.m.v een bezemsteel in de daarvoor aangebrachte "tasjes" op het dak doen en dan verder trekken met het bevestigde koord. Makkelijkst is met 2 personen, maar in je eentje lukt het ook prima hoor ;)

De prijs van een hoes is vele malen minder dan een carport/overkapping te laten bouwen of een nieuwe trailer kopen ;)

mellamoshan

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-10 22:05

Ohja, ik snap denk ik hoe je hem opkrijgt en niet in je eentje hoeft te staan klungelen.

Carport wordt het hoe dan ook niet, trailer komt gewoon op stal te staan, denk niet eens dat ze daar blij zouden zijn met een carport haha :P

Bravura

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-10 09:28

silverbrumby schreef:
Ik verkoop ook trailerhoezen in Nederland (voor duits bedrijf), ik vind die ik verkoop toch mooier en netter eerlijk gezegd dan deze ;) http://www.him-shop.de
Ik vraag me af of dit nagemaakt is van onze hoezen want naar mijn weten is het idee onstaan bij deze duitse firma :o

Die Capa uit de eerder genoemde link van Dennisch is precies het zelfde, kost hetzelfde, is in dezelfde kleuren te verkrijgen etc. Dus ik ga er gewoon vanuit dat het geen namaak Capa is. (als je die tenminste bedoelde???) Vind het trouwens wel een nette hoes. :j
Maarrrrr......waar blijven de reacties van de mensen die al zo'n hoes (ook van andere merken) gebruiken????

Junior2019

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-10 09:34

mijn reactie van de mesc staat er op hoor???

michele

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-10 09:38

@ jessie, bevalt de hoes nog steeds?

Junior2019

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-10 09:45

ja ik vind hem handig en hij blijft goed zitten ook met storm en regen sneeuw heeft er nog niet opgelegen.Ik ben er heel blij mee

silverbrumby

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-10 23:36

Bravura schreef:
silverbrumby schreef:
Ik verkoop ook trailerhoezen in Nederland (voor duits bedrijf), ik vind die ik verkoop toch mooier en netter eerlijk gezegd dan deze ;) http://www.him-shop.de
Ik vraag me af of dit nagemaakt is van onze hoezen want naar mijn weten is het idee onstaan bij deze duitse firma :o

Die Capa uit de eerder genoemde link van Dennisch is precies het zelfde, kost hetzelfde, is in dezelfde kleuren te verkrijgen etc. Dus ik ga er gewoon vanuit dat het geen namaak Capa is. (als je die tenminste bedoelde???) Vind het trouwens wel een nette hoes. :j
Maarrrrr......waar blijven de reacties van de mensen die al zo'n hoes (ook van andere merken) gebruiken????

Klopt is dezelfde hoes, dennisch is mijn vriend. Ik heb al een pb gehad van moderators dat maar 1 van ons de hoezen mag aanbieden op bokt, voortaan doe ik dat dus ;)

Bravura

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-10 11:21

jessie84 schreef:
mijn reactie van de mesc staat er op hoor???

Ja, :D , maar ik bedoel ander merk hoezen dan die van jou, of aanvullende ervaringen met jouw hoes. ;)
Jouw ervaring met de Mesc staat bij mij genoteerd! :j