Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Snoevie schreef:laatst met de uitverkoop weer zo'n geval met de eskadron dralon die ik wilde hebben. ik vroeg om een maat overeenkomend met 175. ze liepen naar achter om even te kijken of die er nog was,en ze kwamen terug met een deken en de mededeling dat ie nagemeten was en het echt 175 was.
ik naar stal,gepast,en jaja raad eens,weer een hele maat te klein(en ze zouden gemeten hebben!)en deze mocht dus onder geen beding terug,omdat het een uitverkoopartikel was?
.
KoudbloedKim schreef:Ik ben wel heel erg tevreden met hun service.
In Januari had ik een nieuwe deken nodig, met hun gebeld en binnen 3 dagen in huis.
Kwaliteit is goed voor de prijs waarvoor ik hem kocht en de afhandeling verliep ook naar wens.

Na wat gesteggel kon ik 'm terugsturen, maar jeetje wat 'n gezeik.
franka75 schreef:klinkt als iemand die alleen maar aan geld denkt, en dan niet teruggeven terwijl je daar recht op hebt en een of nader verhaal bedenken zodat jij je geld kwijt bent. en dan ook nog een paard heel strak aansingelen met een te klein zadel tssss waar haal hij het lef vandaan. Mooi verhaal van kat in de zak. die man kan niet met mensen en paarden omgaan, en dan nog kwaad worden ook . Heb alle twee de topics gelezen.

Temeraire schreef:Wat vervelend dat je de verkeerde rijbroek hebt gekregen... ze gaan er inderdaad niet netjes mee om. Ik zou wel doorgaan totdat je een nieuwe broek krijgt! Het gaat echt om een serieus bedrag.
Ik ben zelf wel tevreden over Ooteman. Altijd een erg mooi ruim aanbod, zij verkopen vaak dekjes die ik ergens anders niet kan krijgen of alleen voor een hogere prijs.
De service is bij mij ook goed bevallen. Ik had er een tweedehands zadel gekocht, 600 euro voor betaald. Ongeveer 2 jaar later moest ik een ander, en kreeg ik zo weer 600 euro voor dit zadel als inruilwaarde
Ik weet niet of de zadelpasservice nog steeds goed is. De man die vrij goed was is inmiddels voor zichzelf begonnen.
Ze zijn toen ook speciaal een keer voor mij omgereden zodat ik toch een bepaald zadel te leen kon krijgen totdat ze de goede hadden gevonden.
(paardje was nog maar heel kort onder het zadel).