Hmmmm... voorteken?
Ik heb morgen nog 2 uur les erbij geplakt, voor het examen nog 1.5 uur les en dan moet het maar gaan gebeuren.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

. Kan iemand me uitleggen hoe ik moet spiegelen bij een rotonde? B.v. bij 3/4 rond, of bij 1/2 rond? (Maakt verschil uit denk ik, omdat je bij de eerste richting naar links dient aan te geven voor de rotonde, en bij no 2 niet). Helaas vind ik dit niet in m'n theorie-boekje.
Kaatje_Bee schreef:Heb inmiddels m'n eerste 3 lesuren erop zitten, volgende week heb ik de andere 3 lesuren + examen.
Nu vind ik het "spiegelen" tijdens het rijden het lastigst, dit moet vaak en veel, maar ik oefen het nu met naar 't werk rijden (zonder aanhanger). Kan iemand me uitleggen hoe ik moet spiegelen bij een rotonde? B.v. bij 3/4 rond, of bij 1/2 rond? (Maakt verschil uit denk ik, omdat je bij de eerste richting naar links dient aan te geven voor de rotonde, en bij no 2 niet). Helaas vind ik dit niet in m'n theorie-boekje.
Weet iemand het (nog?). Dan kan ik het de komende week nog wat oefenen, ipv er pas 3 uur voor 't examen mee te beginnen...
Groetjes Kaatje
marjolein__ schreef:ik heb mijn dagopleiding ook in 2-en gedeeld. 1e dag 3 uur en volgende ochtend weer 3 uur + examen erachter aan. Is mij goed bevallen. Denk dat als ik 6 uur achter elkaar had gelesd ik kapot was geweest want is best inspannend allemaal.
Pebblesther schreef:marjolein__ schreef:ik heb mijn dagopleiding ook in 2-en gedeeld. 1e dag 3 uur en volgende ochtend weer 3 uur + examen erachter aan. Is mij goed bevallen. Denk dat als ik 6 uur achter elkaar had gelesd ik kapot was geweest want is best inspannend allemaal.
Zo heb ik het ook gedaan! Maar dan zat er bij mij ook nog een weekend tussen dus vrijdag 3 uur en maandag 3 uur + examen.
Heb het in 1 keer gehaald terwijl ik in het begin nog een foutje maakte maar voor de rest ging het wel prima, ook het keren en achteruit rijden met de aanhanger ging goed. Denk dat ze sowieso iets minder streng zijn als bij het B examen.
Later ging het over mijn chinese sterrenbeeld... (Ieeeeh, nee, ik ben niet vacant!!!).