Waarschuwing paarden verkoop.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Chevano

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-10 17:03

ik zelf ben ook sceptisch met dit soort dingen. Zelf krijg ik idd ook wel eens dit soort mailtjes en ga er ook niet op in.

Maar zon half jaar geleden krijgt een vriendin van mij zon soortgelijke mail op die van haar paard. Ze hebben over en weer gemaild. En ze ging accoord als ze deze persoon eerst mocht natrekken of deze krediet waardig was. Ze heeft alle gegevens gegeven inc kopie paspoort. ik zei al dat kan vals zijn ga er nu niet mee door. Maar ze zat finiancieel aan de grond en paard moest echt weg. Paard is opgehaald door een vervoersbedrijf , ze heeft het paard op haar kosten laten keuren. En ja niet te geloven de vervoerder had de cheque mee en ze kan meteen kijken via haar laptop of ie gedekt was. Dat was ie.

Nu een half jaar later heeft ze nog steeds contact met die vrouw over haar paard. Die vrouw vertelde ook dat er idd een heleboel mensen zijn die niet met der in zee gaan. Maar dit is dus goed afgelopen en mijn vriendin heeft idd haar geld gehad.

Ik geloof ook dat de meeste mensen oplichters zijn maar er zijn er dus ook tussen die echt zijn. Oh en paard is naar Engeland gegaan.

Tanja

Re: Waarschuwing paarden verkoop.

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-10 00:19