Pourcheval, is niet wat het lijkt....

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

MiSsY_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-10 14:06

_Noraly schreef:
MiSsY_Me schreef:
Ja, als ze ergens voor weg kan lopen doet ze dat. Dit mens hoort geen zaak te hebben, zo onbetrouwbaar als wat.

Sorry hoor, maar ik vind wel dat je hier heel ver gaat in je mening.
Ik heb alleen maar positieve ervaringen gehad. Die periode waar jij hierover spreekt was PC idd wat vertraagd, maar dat heeft duidelijk vermeld op de website gestaan ;)
Ik heb ook daar gereageerd dat ik toen mijn bestelling netjes binnen kreeg. Incl. compensatie voor het lange wachten.
Als ik wat nodig heb, bestel ik het via pourcheval ;) heb met PC de beste ervaringen

Tja, als ik nou dde enige was met een klacht, maar er zijn er tientallen...Dan is het niet zo vreemd dat ik deze mening heb, vind ik.
Maargoed, ik deel alleen mijn verhaal, riching TS, discussies ga ik verder niet aan, iedereen heeft zijn eigen ervaring met PC.

figora

Re: Pourcheval, is niet wat het lijkt....

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-10 14:10

Tientallen???

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-10 14:13

heb ook alleen maar goede ervaringen met pour cheval :)

Nobel01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-10 14:15

-
Laatst bijgewerkt door Nobel01 op 02-08-23 13:54, in het totaal 1 keer bewerkt

bakkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-10 16:47

Ik heb nooit wat besteld, maar wel een keer een mail gestuurd met een vraag over een bepaald artikel. De dag erna had ik een mooi uitgebreid antwoord in mn mailbox zitten :)

Rozanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-10 16:52

Ik heb een keer hier wat besteld.
En mijn pakketje (brievenbuspost) is nooit aangekomen. (of verstuurd?) Toen is mij ook beloofd dat het nog een keer verstuurd zou worden. Heb hier ook meerdere malen contact om opgenomen en uiteindelijk is het ook netjes opgelost.
Laatst bijgewerkt door Rozanne op 16-03-10 17:27, in het totaal 2 keer bewerkt

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-10 16:52

Meerdere malen besteld bij Pourcheval! heb alleen maar positieve dingen over deze zaak! alle keren supersnel geleverd en altijd het juiste gehad.

Nu moet wel zeggen, waar mensen werken worden fouten gemaakt. Hoeveel bestellingen zal ze wel niet hebben wekelijks/maandelijks. Af en toe een foutje is heel menselijk. En daarbij word er door de topicstarter wel heel snel drama gemaakt.

Floridian

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-10 16:53

Ik heb twee keer besteld bij Pourcheval geloof ik. Beide keren zonder problemen, met leuke dingetjes erbij (een boek en handschoenen geloof ik). Vreemd om andere ervaringen te lezen (niet dat ik ze niet geloof hoor!)

_Aurora_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-10 16:53

Ik heb er 1 keer besteld en verder nooit problemen mee gehad, dus wat mij betreft wel goede service!

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-10 17:00

Ik heb er regelmatig wat besteld en nooit problemen mee gehad. Vind ze altijd vriendelijke & correct in de mail en aan de telefoon. :)

figora

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-10 17:49

Graag wil ik dit topic ook even gebruiken om iedereen die met een klacht in zijn maag zit dit bij mij te melden per pb. Graag met telefoonnummer, dan kan ik namelijk meteen oplossen.
Soms vergeet ik ook weleens wat, en dat is dan echt geen onwil, maar gewoon iets dat niet gebeurd in de drukte...
PourCheval is absoluut een veilige online shop. Echter ook een erg drukke online shop, en helaas zie ik dan weleens iets over het hoofd.

Iedereen maakt fouten, en ik ben helaas onderdeel van die iedereen. Echter ook klanten zijn dat, die kunnen ook fouten maken, en ook zij kunnen daar niets aan doen.
Hoe vaak ik bijvoorbeeld retouren ontvang in een doosje, keurig geadresseerd, maar zonder begeleidend schrijven of een afzender. Dan zit er bijvoorbeeld een broek waarvan ik er tientallen heb verkocht, en dus totaal niet kan herleiden van welke klant het komt. Ik leg zo'n retour in de hoek van mijn kantoor. Bij de andere naamloze retouren. En dan 2 weken later krijg ik een boze e-mail. Dat ik een oplichter ben, want mevrouw heeft een broek geretourneerd, maar geen geld terug gekregen. Tja ik had geen afzender? dus dat ging ook niet. Uiteindelijk komt dit dan helemaal goed, maar hier ga ik toch ook geen topic voor openen? Of over klanten die totaal verkeerde bedragen overmaken? En dan nog maar niet te spreken over alle fijne klanten die wel een bestelling plaatsen, maar nooit betalen of ook maar iets van zich laten horen. Dus al bij al maakt ieder weleens fouten, en die zijn er om opgelost te worden.

Dus wees niet bang, je kunt gewoon bestellen bij PourCheval, toch zonde om zulke koopjes aan je neus voorbij te laten gaan he?? ;)

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-10 20:05

RUI-->TAO

Nexus

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-10 21:49

Overal worden vergissingen gemaakt, maar om nou gelijk een topic te openen en een winkel als onbetrouwbaar te bestempelen... :?
Dan vind ik menig Bokt / Marktplaats verkoper een heel stuk onbetrouwbaarder!

PourCheval is juist 1 van mijn favoriete online winkels!
(wanneer komt de nieuwe collectie?! :D)

Altijd goede service en prijzen, snelle levering en inderdaad vaak leuke cadeautjes!

Nu iets besteld en daar verliep de betaling van mijn kant een beetje apart.
Gelijk de shop gemaild en reactie terug ontvangen. Nu blijkt dat levering wat langer duurt. Kan gebeuren,
ben ik netjes van op de hoogte gesteld en ik maak me er vooralsnog geen zorgen over.

Alles is op te lossen als beide partijen een beetje meewerken lijkt mij.

#Ymke#

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-10 09:05

Ik heb gister m'n pakje binnen gehad en alles zat erin wat ik besteld had én in de goeie maat :D , dus pourcheval mag blijven :+

eridinges

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-10 09:35

eigenlijk vind ik het best raar dat je hier een topic voor opend?
Fouten maken is menselijk en je weet dat er altijd wat kan gebeuren, maar als je even niks hoort is het erg negatief om gelijk een topic te openen.

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-10 12:38

sja, het is een winkel en word gerund door mensen , er gaat gewoon wel eens iets fout .
het blijft mensenwerk, hiermee wil ik mensen die er niet uit zijn gekomen met de winkel afdoen als zeikerts, echt niet , maar ik denk dat je bij iedere winkel wel dergelijke problemen tegenkomt
zo heb ik ook problemen gehad met hypodrama en divoza en drunen...er zijn voor iedere slechte ervaring , veel meer goede ervaringen

miss_lizje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-10 12:39

Sita_ schreef:
Hier ook nog nooit problemen met PourCheval.. :n Altijd netjes geleverd zonder lang te hoeven wachten..

Idd alles netjes optijd binnen.

Gulpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-10 12:47

miss_lizje schreef:
Sita_ schreef:
Hier ook nog nooit problemen met PourCheval.. :n Altijd netjes geleverd zonder lang te hoeven wachten..

Idd alles netjes optijd binnen.

Same here.

Gwen09

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-10 12:51

Cayenne schreef:

Dit was inderdaad een topic van mij van vorige week.

Ondertussen nog steeds mijn bestelling van 26 februari nog niet binnen... Ik dacht op tijd te zijn met het bestellen van spullen voor mijn wedstrijd van komend weekend, maar dat betwijfel ik dus nu... :?

lemanthia

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-10 12:52

ik ehb met pourcheval ook nooit problemen gehad.

Ellen__

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-10 16:04

Gwen09 schreef:
Cayenne schreef:

Dit was inderdaad een topic van mij van vorige week.

Ondertussen nog steeds mijn bestelling van 26 februari nog niet binnen... Ik dacht op tijd te zijn met het bestellen van spullen voor mijn wedstrijd van komend weekend, maar dat betwijfel ik dus nu... :?

tsja dat kan gebeuren als je spullen online besteld,als je dit niet wil moet je het gewoon zelf gaan kopen in de plaatselijke ruitershop :)

waar mensen werken worden nu eenmaal fouten gemaakt

timokyana

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-10 16:10

ook ik heb meerdere malen iets bij pour cheval gekocht.
Ben er erg tevreden over en is een van mijn favourieten webshops.

Annabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-10 16:11

Ik heb meerdere keren spullen besteld bij pourcheval. Nooit problemen gehad, altijd prima geholpen. Op tijd m`n spullen in huis.
Het is ook mijn Favo :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-10 16:17

Ik heb er ook nooit probelemen mee gehad. Één keer een wat langere levertijd, aangezien ze op vakantie waren, maar daarna netjes alles gekregen.
Ook heb ik een keer wat retour gestuurd, en kreeg snel m'n geld terug. :)

Eleandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-10 16:58

Ook ik ben heel tevreden over PourCheval, snelle levering en leuke dingen voor leuke prijzen!