L0SKE schreef:Wij zouden het paard 2 maanden geleden kopen dus lieten we hem keuren.
Kwam wel door de buigproef maar op de foto bleek hij spat te hebben.
Het is een heel leuk en vrolijk paard die graag wil werken.
Maar van 24 uur per dag op stal staan wil hij wel effe lekker de benen strekken als hij er uit komt.
Ook als je erop zit.
Dus niemand durfde er meer op.
Maar omdat alleen mijn man er mee overweg kan en omdat we het zielig vinden voor het paard.
Anders word er helemaal nix meer mee gedaan.
Dachten we nou dan nemen we hem over voor 1000,- euro.
Maar nou heeft ze hem laten verzekeren voor spat.
Dus willen ze er 2000,- euro voor hebben.
Maar dat vinden we veels te veel.
het is zo ontzettend jammer dat er nog mensen zijn die een paard willen kopen zoals jullie, hoe komt dat toch?? geld?? je moet helemaal geen paard kopen met mankementen, wat heb je daar nu aan, hoe ouder dat paard wordt hoe erger de kwaal gaat worden, ga toch op zoek naar een gezond paard, ben je iets meer centjes kwijt, maar dan heb je tenminste een gezond paard.
en zielig vinden voor het paard???? je moest eens weten hoeveel afgekeurde paarden er te koop staan, domweg omdat ze er van af willen, en hopend dat er mensen zijn die het zielig vinden.....
ik kom hard over nu, maar ik ben wel realistisch, heb zelf mijn afgekeurd paard moeten wegbrengen, en ik ja ik heb heel erg gehuild, ze is op een zorgboerderij terecht gekomen en ik mag in mijn handen knijpen dat ik een goed plekje voor haar heb kunnen vinden.
aub, koop dit paard niet, je krijgt er alleen maar verdriet van......