Gentlegiant schreef:Helaas is afgelopen april mijn superlieve tinker overleden hij was 5 jaar oud!
ik mis hem nog steeds ontzettend. Dankzij mijn lieve pony heb ik een hoop geleerd op paardengebied.
Inmiddels ben ik in het bezit van een prachtig mooie 3,5 jarige zwartbonte kwpn-ruin afstaming Samber ongeveer 1.70 cm een schat van een paard, die ik nooit meer kwijt wil!!
Het is 2 jaar geleden op welk paard heb je dit zadel laten passen dan je schrijft dat je tinker afgelopen april overleden is
en dat je inmiddels in bezit ben van een kwpner had je die al voor je tinker dood ging?
Sorry maar ik vind het een beetje een raar verhaal
Maartje83 schreef:er zaten een paar weken tussen dat ik het zadel heb laten
aanpassen door ooteman en de zadelmaker er naar heb laten kijken. het zadel heb ik daarna nooit meer gebruikt en ben ook nooit meer naar ooteman gegaan
Het klopt ook niet. Ze schrijft dat ze 2 jaar het zadel ook al door de buurman na had laten kijken. En in de openingspost schrijft ze dat als ze langer was doorgereden met haar KWPN, het dier wel geblesseerd kon raken. Als je toch 2 jaar geleden al wist dat het zadel niet deugt, ga je er toch niet vervolgens mee doorrijden?
Nou niet bepaald netjes, om zo een winkel in een negatief daglicht te stellen.

inderdaad,had toen naar ooteman toegegaan en had je verhaal gedaan,had afgewacht hoe ze je tegemoet hadden gekomen en dan heb je recht van spreken. ik geloof er namelijk in dat ze je geholpen hadden met je klacht toen ,2 jr geleden,een winkel leeft van positieve reclame en men wil klanten met terechte klachten tot dienst zijn. dat is tenminste mijn ervaring.